szerző:
hvg.hu

Csak egy kis találékonyságon múlik a móka.

Tény, hogy a klasszikus hátul hajtós autókkal lehet megvalósítani a drift definíciószerű formáját, vagyis amikor a túlkormányozottságból fakadó csúszást egyensúlyban tartják anélkül, hogy túlforogna vagy megtapadna az autó.

Azért azt soha nem adták fel sokan, hogy egy kicsit lehessen bolondozni az elsőkerék-hajtású autókkal, és nem csak télen, amikor igazából az is élmény, ha a kéziféket rángatjuk.

Egyszerű megoldás, mint a kommentelők is írják, két tálca a hátsó kerekek alá, és a kocsi már az aszfalton is csúszik. Erre még jobb egy elektromos változat a Fiat 500-ból, mert ott a motornyomaték is megvan azonnal.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Állj mellénk!

Köszönjük a több mint 4000 tagnak és támogatónak, akik idáig
45 millió forinttal segítették munkánkat.
Ha neked is fontos a minőségi újságírás, csatlakozz!
Jeszenszky Géza: A Soros-család a Vészkorszakban

Jeszenszky Géza: A Soros-család a Vészkorszakban

Iszlamisták támadtak mali kormánykatonákra

Iszlamisták támadtak mali kormánykatonákra

Trükkös módon dugná el a kamerákat a ZTE új mobilja

Trükkös módon dugná el a kamerákat a ZTE új mobilja

A "kágéestés" csencselés, seftelés sokaknak volt remek üzleti iskola, ami ma hiányzik

A "kágéestés" csencselés, seftelés sokaknak volt remek üzleti iskola, ami ma hiányzik

Heteken belül törli a Google a Google+ szolgáltatását, mégsem tűnik el (teljesen) az internetről

Heteken belül törli a Google a Google+ szolgáltatását, mégsem tűnik el (teljesen) az internetről

Baleset az M7-esen Martonvásárnál

Baleset az M7-esen Martonvásárnál