Csökkenti a bolti dolgozók óraszámát a DM az árréstop miatt
A cég szerint komoly kihívások elé állítja őket az árréstop.
A cég szerint komoly kihívások elé állítja őket az árréstop.
Átlagosan 25 százalékkal csökkent az árréstopos drogériai termékek ára az NGM szerint. Leginkább egyebek mellett a borotvák, borotvahabok, borotvazselék ára csökkent.
Pedig rájuk nem is vonatkozik a drogériai árrésstop.
Országos terjeszkedésbe kezd a a világ első spray termékeket újratöltő automatája, a Respray, a tesztidőszakának sikerét követően már 30 Rossmann-üzlet kínálja a rendszert.
A kiskereskedelmi szereplőket tömörítő szövetség elnöke szerint nincs semmilyen gazdasági, társadalmi kényszerűség, ami indokolná az árrésstop kiterjesztését a drogériai termékekre.
Az intézkedés alá vont tisztítószerek és piperetermékek ára jellemzően az elmúlt évek inflációja alatti mértékben nőtt, súlyuk pedig olyan alacsony a fogyasztói kosárban, hogy szinte semmilyen hatása nem lesz az árcsökkentésnek.
Május 19-étől harminc termékkörre vezetnek be árréstopot a drogériákban, a Rossmann máris módosította az általános szerződési feltételeit.
A rendelet célja „a drogériai termékek árának csökkentése a magyar családok védelme érdekében”. A kormány a háborús veszélyhelyzeti felhatalmazással élve döntött.
A kormány szerint az árréstop bevált.
Új, háromszintes üzletet nyitott a Müller drogérialánc Budapesten, a Váci utcában. A közel 3000 négyzetméteres helyiséget maga a német alapító adta át az egykori Fontana Ház helyén. Az új épületnek új neve is lett, ahol a drogériában árult bébiételek és luxusparfümök mellett luxuslakásokat is kínálnak, budai panorámával.
A német lánc kiárusítja a Váci utcai üzletét, cserébe később, kicsit arrébb 2800 négyzetméteren támad újra.
A szeptember 30-án zárult pénzügyi évben a dm Magyarország forgalma több mint 244 milliárd forint (628 millió euró) volt, a bolti forgalom 17 százalékkal nőtt, az online forgalom pedig 20,5 százalékkal bővült az előző évhez – adta hírül a drogérialánc.
A Mammut bevásárlóközpontban található egység a drogérialánc egyik legnagyobb hazai üzlete lett.
Fújós dezodorokat újratöltő automatát telepít üzleteibe a Rossmann. A csütörtöki sajtóbemutatón elmondták: a megoldással egyetlen palackkal öt dezodor csomagolását lehet kiváltani.
A cseh Pilulka a Rossmannal, a dm-mel és a Müllerrel akar versenyezni.
A cég összesen 250 millió forintot különített el a célra.
Ötszáz főt kérdeztek meg arról, hogy milyen gyakran és mennyiért vásárolnak tisztítószereket.
Számos tanfolyam már online formában is elérhető.
A Rossmann drogérialánc alapítója még nem volt húszéves, amikor már neki kellett eltartania a családját, emiatt nem tudott továbbtanulni. A mára már 11 milliárd eurós céget 49 év után átadta fiának. Kilencéves az autója, farmerben jár, Márait olvas és könyveket ír. HVG-portré.