Szupertiszta új dízelhibriddel rukkolhat elő a Toyota
A legfrissebb pletykák szerint a japán gyártó villanymotor és akkumulátor segítségével lehelhet új életet a gázolajos motorokba.
A legfrissebb pletykák szerint a japán gyártó villanymotor és akkumulátor segítségével lehelhet új életet a gázolajos motorokba.
Nagyon finoman, igen óvatosan varrták fel az Audi legnépszerűbb szabadidő-autójának ráncait, melyből egy ideje már sportosra faragott kupé változat is készül. Mi viszont egy praktikus normál kivitelt fogtunk vallatóra, takarékos dízelmotorral, összkerék-hajtással.
Immár hazánkban is rendelhető a hátsókerék-hajtású és akár 6 hengeres erőforrású izgalmas új kompakt.
A hatodik generációs modell modell most először érhető el plugin hibrid hajtáslánccal.
A minden földi jóval felvértezett guruló otthonról sok mindent elárul, hogy üzemanyag-tartálya 390 literes.
Az újdonság belsőégésű motoros, hibrid és elektromos változatokban fog támadni.
Ez nem a jól ismert dízelbotrány, itt a gyártók trösztellenes szabályokat sértettek az AdBlue kipufogógáz-tisztító adalék alkalmazása során. Megállapodtak ugyanis, hogy egységesen csak minimálisan teljesítik a károsanyag-kibocsátásra vonatkozó szabályokat.
A háromféle változatban debütáló újdonság a későbbiekben várhatóan kézi váltóval is elérhető lesz.
A sportos újdonság a Style és az RS kivitelek közötti űr betöltésére hivatott.
A felfrissített típus alapmodelljét egy 90 lóerős 1 literes benzinmotor hajtja.
A környezettudatosabb fuvarozást szolgálná, ha a "szennyező fizet elv" alapján szednék az útdíjat.
Ki mondta, hogy a szupersportos M2-be ne lehetne gázolajos erőforrást szerelni?
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
A népszerű típus legutóbb 18 évvel ezelőtt újult meg ilyen jelentős mértékben.
Legolcsóbban 9,5 millió forintból lehet ráncfelvarrt Kodiaqunk.
Az új platformra épülő terepjáró biturbó V6-os benzinmotort kapott.
Felfrissült a design és a technika, illetve a típus nevéből kikopott az X karakter.
A bajor gyártó elérkezettnek látta az időt két népszerű szabadidő-autójának megújítására, melynek keretein belül az 510 lovas M-es csúcsmodellek még gyorsabbá váltak.
Leegyszerűsítve a dolgokat, a közelmúltban debütált 4-es kupé megnőtt egy picit és két extra ajtót kapott.
Az aktuális Octavia legsportosabb változata egy picit közelebb került az aszfalthoz.