Megérkezett a teljesen új Peugeot 308
Friss dizájnnal, megújult i-Cockpit műszerfallal és modern hibrid hajtással támad a VW Golf francia riválisa.
Friss dizájnnal, megújult i-Cockpit műszerfallal és modern hibrid hajtással támad a VW Golf francia riválisa.
Az érkezőben lévő Euro 7 szabályozás fényében a jövő a villanyautóké.
Kupé formaterv, bivalyerős gázolajos motor és alacsony fogyasztás. Ezt tudja a bajor gyártó újdonsága.
A méretes divatterepjárónak sem teljesítmény, sem nyomaték terén nincs igazán szégyenkezni valója.
A kezdeményezők szerint, ha lenne egy végső dátum, onnantól csak a megoldásra lehetne koncentrálni.
A vadonatúj Mokka designelemeivel támadó újdonságnak megkezdődött a hazai forgalmazása.
A Shelby által kezelésbe vett Ford F-250 erőhiányban egész biztosan nem szenved.
Új arcvonásokkal, továbbfejlesztett technikával és immár összkerekes változatban támad a plugin hibrid hajtásláncú felfrissített E-osztály. Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban a prémium kategóriás német szedán.
A közelmúltban piacra dobott hatalmas prémium SUV hamarosan megkapja első ráncfelvarrását.
Egyedi arcvonások, kupé crossover karosszéria, tisztán elektromos hajtáslánc és franciás kényelem. Megérkezett Magyarországra az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új Citroën ë-C4, amit Budapesten gyorsan ki is próbáltunk.
Életciklusának felénél alaposan felfrissítették a francia gyártó kompakt crossoverét.
Megérkezett hazánkba a francia gyártó egyedi vonalvezetésű kupé divatterepjárója.
A jó erőben lévő gázolajos luxusautó meggyőzően teljesít a sebességkorlátozás nélküli autópálya-szakaszon.
A közelmúltban piacra dobott új 4-es sportkupé mostantól egy sportos dízelmotorral is rendelhető.
A hatalmas nyomatékú gázolajos motorral szerelt divatterepjáró alig több mint 5 másodperc alatt tudja le a 0–100-as gyorsulást.
Körülbelül ilyen lehet majd a német kisautó felújított változata.
Jelek szerint már nem kell sokat várnunk a T6.1 utódjának hivatalos leleplezésére.
A Volkswagen szuper alacsony fogyasztású modelljéből nagyon kevés készült.
A harmadik generációs Mercedes S-osztály korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Minden valószínűség szerint az Allroad szabadidő-autó kiviteltől is búcsút kell vennünk.