Itt a teljesen elektromos E-osztály: beültünk a Mercedes EQE-be
Megérkezett az EQS eggyel kisebb méretű testvérmodellje, a vadonatúj EQE.
Megérkezett az EQS eggyel kisebb méretű testvérmodellje, a vadonatúj EQE.
Ezúttal végre nem egy hatalmas és ólomnehéz, zöld rendszámos divatterepjáró, hanem egy kompakt városi elektromos autó hivatott bolygónk megmentésére.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
Régen látott magasságban szárnyal a benzin ára Magyarországon. Vajon megéri-e váltani és lecserélni a meglévő autót egy elektromos járműre? A Bank360 elemzői ennek jártak utána.
Ha már a hűtésből nem veszi ki aktívan a részét, felár ellenében legalább világít az Enyaq egyedi hűtőrácsa.
Három év múlva már csak és kizárólag villanyautók érkeznek majd a DS-től.
Ezzel a villanyautóval nem a magánvásárlókat veszi célba a francia vállalat.
Hamarosan már csak automata váltós kocsik, illetve hagyományos váltó nélküli villanyautók lesznek kaphatók a Volkswagennél.
Amilyen kompakt, olyan hatalmasat lép a Volvo első igazi elektromos autója. Kipróbáltuk a korábban Év Autója címet bezsebelt XC40 két villanymotorral meghajtott legfrissebb, zöld rendszámos változatát.
Belátható időn belül vége a belső égésű motorok korszakának. Felgyorsult a villanyautók és a töltőhálózatok fejlesztése, ám még sok akadály fékezi az e-autók új világának eljövetelét.
A Genesis GV60 egy tisztán elektromos hajtásláncú, kupésra faragott szabadidő-autó.
Egyelőre csak koncepció, annak viszont ígéretes a Nebo nevű rendszer, amely drónok segítségével oldaná meg az elektromos autózás nagy kihívását, a töltést.
Az idén 44. születésnapját ünneplő típusban nemes egyszerűséggel elektromosra cserélték a benzines erőforrást.
Az alapmodell 333 lóerős teljesítményű és 568 Nm nyomatékú.
Az Audi hamarosan hivatalosan is leleplezi a VW ID.6 testvérmodelljének tekinthető újdonságot.
A bajor gyártó alig egy év után felvarrta az elektromos SUV ráncait.
A villanymotoros szabadidő-autó legolcsóbb kivitelének hatótávolsága mintegy 440 kilométer.
A fizikai valójában a szeptemberi IAA-n debütáló újdonság az ID.4 kupésra hangolt testvérmodelljének tekinthető.
Az elektromos közlekedési eszközök elterjedésére apellálva jó üzletnek tűnhet az akkumulátorgyártás, de vannak kockázatok, egyebek közt az, hogy az e-átállás iránya csak pár évre előre látszik.
A közép- és hosszútávú tervezést azonban egyelőre nehezíti, hogy a hazai autógyárak pillanatnyilag azt sem tudják, hogy holnap miből szerelik össze a mostani szériákat.