Lehámozták az álcázást a Kőbányán is felbukkant titokzatos új Maseratiról
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest majd az olasz gyártó második szabadidőautója.
Mutatjuk, hogy körülbelül hogyan fest majd az olasz gyártó második szabadidőautója.
Kedvezményesen 13,5 millió forinttól kapható itthon a Kia csak és kizárólag elektromos hajtáslánccal készülő újdonsága, ami akár áramforrásként is képes üzemelni.
Az ígéretekkel ellentétben mégsem kerül forgalomba a Model S Plaid+.
Immár hazánkban is rendelhető a tisztán villanymotoros hajtásláncú XC40 Recharge.
A Tesla Model S Plaid jelenleg a világ legfürgébb sorozatgyártású autója.
A bajor gyártó elárulta, hogy érkezőben az iX szabadidő-autó legerősebb változata.
A 0-ról 100-ra kevesebb mint 2 másodperc alatt katapultáló Rimac Nevera alapváltozatban sem nevezhető gyengének, de hamarosan még erősebbé válhat.
A hivatalos leleplezés előtt álló olasz újdonságot a jelek szerint Budapesten tesztelik.
A közel 2000 lóerős villanyautó immár nem ígéret, hanem nagyon is valóság – videón, ahogy a Rimac legyorsulja a legdurvább Ferrarit.
Az újdonság kevesebb, mint 4 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra.
Hivatalos képeken látható a Levante kistestvérének prototípusa.
Az öreg zuffenhauseni sportkocsiból kiszerelték a benzinmotort, amelynek helyére egy sokkal erősebb villanyos egység került.
A hipersportkocsi kevesebb, mint 2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
A Mercedes tágas új modelljére ideális esetben akár a nagycsaládos kedvezmény és az elektromos autókra igényelhető támogatás is igénybe vehető. Kipróbáltuk, hogy milyen a szinte hangtalanul suhanó V-osztály.
A Volvóval szoros rokonságban lévő gyártó elektromos autója az eddiginél jobb vezetési élménnyel kecsegtet.
Megérkezett a Volkswagen ID.3 izgalmasabb spanyol testvérmodellje.
Az amerikai gyártó elektromos autójának a jelek szerint elég hatékony a hajtáslánca.
A hátsókerék-hajtású legolcsóbb kivitel mozgatásáról egy 170 lóerős villanymotor gondoskodik.
Amit jelenleg még Golf R-nek hívunk, az a jövőben már ID.3 GTX néven támadhat.
Végletekig puritán utastér, faék egyszerűségű technika, szerény menetteljesítmények. Mégis komoly karrier állhat az állami támogatással igen nyomott áron kapható román-francia-kínai apró elektromos autó előtt – kipróbáltuk a 100 kilométeren 1,2 liternyi benzin árának megfelelő áramot fogyasztó új Dacia Springet.