Sportos, elektromos, kupé SUV: íme az új VW ID.5 GTX
A fizikai valójában a szeptemberi IAA-n debütáló újdonság az ID.4 kupésra hangolt testvérmodelljének tekinthető.
A fizikai valójában a szeptemberi IAA-n debütáló újdonság az ID.4 kupésra hangolt testvérmodelljének tekinthető.
Az elektromos közlekedési eszközök elterjedésére apellálva jó üzletnek tűnhet az akkumulátorgyártás, de vannak kockázatok, egyebek közt az, hogy az e-átállás iránya csak pár évre előre látszik.
A közép- és hosszútávú tervezést azonban egyelőre nehezíti, hogy a hazai autógyárak pillanatnyilag azt sem tudják, hogy holnap miből szerelik össze a mostani szériákat.
Az újdonság az ígéretek szerint alig több mint 2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A Pest megyei településen elvették a lakosok és az önkormányzat beleszólási jogát a Samsung akkumulátorgyárának építésébe, a Berlin melletti Grünheidében a világ második leggazdagabb emberét kapitulációra kényszerítették a környezetvédők.
A készülő, ám vitatott uniós klímacsomag az elektromos autók elterjesztésével védené a környezetet. A gigászi – de nem épp fejlett technológiát és tudást igénylő – akkumulátorgyárak erőltetése idehaza harmonizál ezzel, ám a kormány közben a rezsicsökkentés jelszavával blokkolná a klímatervet.
Nagy átalakulások következnek az autóiparban, a magyar kormány pedig már most több mint százmilliárd forintot tett bele abba, hogy akkumulátorgyárakat idecsábítson. De sok még a buktató ahhoz, hogy átálljunk az e-autók használatára.
Megkezdődött a benzin- helyett villanymotorral hajtott UAZ-469 forgalmazása.
A fényhidas biztonsági autó 544 lóerős teljesítményű és szinte teljes csendben képes suhanni.
A különleges kivitelű elektromos szabadidőautóból egyetlen példány készült.
1234 ember már nem nagyon tudja eltitkolni, hogy nyert az Innovációs Minisztérium pályázatán.
Immár hazánkban is rendelhető az Enyaq iV eddigi legerősebb változata.
Megérkeztek hazánkba az iX szabadidő-autó első példányai, gyorsan üléspróbát vettünk a későbbiekben akár 600 lóerős motorral is rendelhető elektromos újdonságban.
A legnagyobb csendben suhanó luxusautó minden korábbinál tágasabb utastérrel kecsegtet.
A Ford új elektromos autójának csúcsmodellje kevesebb, mint 4 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
Kipróbáltuk az Audi remek 5 hengeres motorjával szerelt új Formentort, de előtte még meghajtottuk a legerősebb Leont, és egy őrült elektromos terepjáróval ugrattunk is egy nagyot.
A tuningszettnek köszönhetően egyrészt jobban néz ki az MX-30, másrészt a vezethetősége is javult.
Az újdonság várhatóan a Volkswagen ID.3 kategóriájában áll majd rajtvonalhoz.
A benzines és dízel meghajtású személyautók napjai a jelek szerint meg vannak számlálva.