Itt az Amazon sofőr nélküli elektromos taxija
A teljesen önvezető járművet elegendő 16 óránként töltőre dugni.
A teljesen önvezető járművet elegendő 16 óránként töltőre dugni.
A BMW nem tett más, mint a legmodernebb villanymotoros hajtásláncra cserélte az X3-as divatterepjáró belsőégésű motorját. Budapesten autóztunk a 460 kilométeres hatótávval kecsegtető újdonsággal.
A Múzeum Mélygarázsban egyszerre huszonnégy elektromos autót lehet tölteni.
A BMW i4 M50-es típusjelzésű csúcsmodellje 460 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni.
A Mini John Cooper Works Electricen hiába keresünk látványos kipufogóvégeket.
A tisztán elektromos hajtásláncú SUV első körben kétféle változatban érhető el Magyarországon.
A dobogóra egy német, egy francia és egy dél-koreai típus gördülhet fel.
A BMW hosszú múltra visszatekintő 7-es sorozata hamarosan 100 százalékban elektromos testvérmodellt kap.
A Volkswagen újdonságának hatótávja egész korrekt, de hatékonyság fronton lenne még hova fejlődni.
Az első sorozatgyártású villanymotoros Mustanggal közel 500 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
Az új akkumulátortechnológia az eredetileg tervezettnél hosszabb hatótávot tesz lehetővé.
Ha kikapcsoljuk a menetstabilizátort, akkor egy villanymotoros Porschéval is kiválóan lehet kilinccsel előre haladni.
Az EQC divatterepjáró jelentősen rövidebb idő alatt tölthető fel árammal.
Az elképesztő gyorsulás záloga három erős villanymotor és az összkerék-hajtás.
Mi a közös a Fortnite-ban és az új BMW-kben? Mihez van szüksége 230 PB-os tárhelyre a német gyártónak? Miért készül 720 lóerős elektromos 5-ös BMW? Jövünk az összes válasszal.
Némi plusztömegért és persze felárért cserébe jelentősen megnőtt a Leaf hatótávja, ráadásul a menetdinamikán is javítottak a japán fejlesztők. Kipróbáltuk a népszerű villanyautó nagyobb akkumulátorcsomagos változatát.
Az elődjeire hasonlító, de alaposan modernizált külsejű terepjáró lokálisan egyetlen gramm CO2-vel sem terheli a környezetet.
Mostantól nagyobb távolságokat lehet megtenni az amerikai gyártó villanyautóival.
Jelen tesztalanyaink messze nem egy méretkategóriában versenyeznek és a hajtásuk sem lehetne ennél eltérőbb, de a nagyon hasonló vételár most kivételesen mégis egy helyre sodorta őket. Következzék a praktikus gázolajos és a kompakt elektromos összecsapása!
Ezt a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású járművet nem nagy távolságok megtételére találták ki.