Elmaradt az áttörés Trump és Putyin csúcstalálkozóján
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Az EQC divatterepjáró jelentősen rövidebb idő alatt tölthető fel árammal.
A Mercedes tavaly dobta piacra első olyan modelljét, amelyet már a kezdetektől fogva kifejezetten elektromos autónak terveztek. A középkategóriás divatterepjárók közé pozicionált, itthon 26,7 millió forintos alapárú EQC-t sok mindenért lehet szeretni, de a lassú AC-töltés miatt nem igazán. Mostantól azonban változik a helyzet.
A padlólemezbe szerelt 80 kWh kapacitású és 650 kilogramm tömegű akkumulátorpakkot AC-töltővel eddig maximum 7,4 kW-os teljesítmény mellett lehetett tölteni, ami így mintegy 11 órát vett igénybe. Mostantól azonban már a 11 kW-os teljesítmény is támogatott, amivel egy komplett töltés akár 7,5 óra alatt is megoldható.
A CCS csatlakozós villanyautó DC-töltése nem lett gyorsabb: 110 kW-os egyenáramú teljesítmény mellett mintegy 40 perc alatt lehet 10-ről 80 százalékosra tölteni az akkumulátort.
2018 őszén ott voltunk az EQC hivatalos leleplezésén Svédországban, 2019 tavaszán elsőként Norvégiában vezettük az autót, amelyet aztán tavaly ősszel itthon egy villany-Zsigulival vetettünk össze.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Egybehangzóan ítéli meg a nyugati sajtó az alaszkai csúcstalálkozótt.
Az együttműködés fontosságát hangsúlyozták, ám részleteket egyikük sem árult el. Trump viszont már Vlagyimirnek hívja a „nagyszerű politikusnak” nevezett orosz vezetőt.
A hidegfront északnyugat felől érkezik, de majd csak az éjjeli órákban.