#e-kereskedelem



Igazak a vádak a Temu ellen? A cég reagált cikkünkre
 

Igazak a vádak a Temu ellen? A cég reagált cikkünkre

Az e-kereskedelem legújabb felívelő sztárja alig pár hónapja érhető el Magyarországon, de máris komoly szereplővé lépett elő az Amazon, a Shein vagy az Etsy mellett. A kínai tulajdonban levő cég most igyekszik megválaszolni a gyors előretörésével és működésével kapcsolatos bírálatokat.

hvg.hu hvg.hu

Rendelt már valaha online utánvéttel, de nem vette át? Eddig megúszta, de hamarosan számolhat a következményekkel
 

Rendelt már valaha online utánvéttel, de nem vette át? Eddig megúszta, de hamarosan számolhat a következményekkel

Ki vágyból, ki ügyeskedésből, ki bosszúból rendel utánvéttel árut úgy, hogy esze ágában sincs átvenni. Ezzel meglepően nagy veszteség jelentkezik a webshopoknál, amelyek minden garast megfognának, különösen most, a növekvő költségek és a csökkenő forgalom mellett. A szakmai szervezet speciális szoftverrel kísérletezik, de senkinek sem kell súlyos következményektől tartania: legfeljebb kimarad egy-két körből.










Jövőre a NAV mindenkiről tudni fog, aki legalább 30 dolgot értékesít a Marketplace-en
 

Jövőre a NAV mindenkiről tudni fog, aki legalább 30 dolgot értékesít a Marketplace-en

Facebook csoportban árult Pandora-logós ékszerek, Marketplace-n kínált Versace vagy Channel hamisítványok - a NAV ellenőrei már nem csak személyesen, hanem a számítógép előtt ülve is ellenőrzik az ilyen és ehhez hasonló, gyanúsan alacsony áron kínált és silány minőségű árukat. Azonban, nem csak erre vadásznak a NAV ellenőrei. A szervezet sajtótájékoztatóján a tudatos vásárlásra hívták fel a figyelmet.

hvg.hu hvg.hu



Lenyomják a hazai e-kereskedőket a külföldiek
 

Lenyomják a hazai e-kereskedőket a külföldiek

Megviselte, de nem törte meg a hazai digitális kereskedelmet az elmúlt évek gazdaságilag viszontagságos időszaka egy friss összesítés szerint. Jól látszik, hogy a vásárlói igények változnak. Ez leginkább a magyar cégeknek okozhat fejtörést, amelyeknek egyre nagyobb kihívás lesz lépést tartani a helyi piacot leuraló külföldi versenytársaikkal.



A hónap elején még kényezteti magát a magyar, a végén pedig csak az a lényeg, kerüljön valami az asztalra
 

A hónap elején még kényezteti magát a magyar, a végén pedig csak az a lényeg, kerüljön valami az asztalra

Prémium online szupermarketnek indult, aztán először jött a Covid, most pedig az elszálló árak – mindkettő a stratégia felülvizsgálatára kényszerítette a Kifli vezetését. De hogyan reagál egy üzletlánc arra, ha hetente nőnek a beszállítói árak és közben egyre több árura terjed ki a fogyasztói árak korlátozása? És hogyan reagálnak a fogyasztók a drágulásra? Klekner Péterrel, a Kifli.hu ügyvezető igazgatójával, és Sárközi Péterrel, a társaság üzleti elemzőjével beszélgettünk.