#egyenjogúság

Egységben az erő a SPAR-nál: munkahelyi összefogás nemeken és generációkon át
 

Egységben az erő a SPAR-nál: munkahelyi összefogás nemeken és generációkon át

A SPAR Magyarország csaknem 14 ezer munkavállalónak biztosít megélhetést, ezzel az ország legnagyobb foglalkoztatói között van. A vállalat fejlődésében és sikeres működésében fiatalok és idősebbek, férfiak és nők egyaránt hatalmas szerepet vállalnak. Generációs programjuk segít abban, hogy a korosztályok közti különbségek előnnyé váljanak a mindennapi működésben.

SPAR SPAR

A női vezetők nálunk lassan jutnak előre, de gyorsan buknak meg
 

A női vezetők nálunk lassan jutnak előre, de gyorsan buknak meg

Óriási hendikeppel indulnak azok a nők, akik vezető szerepre pályáznak a közéletben vagy az üzleti világban Magyarországon. Pedig nem csak a demokrácia, hanem a gazdasági növekedés szempontjából is igazolható előnyökkel járna, ha több nő lenne jelen a legmagasabb szinteken.

Oláh Krisztina Oláh Krisztina



A Fidesz tényleg visszaküldi a konyhába a nőket?
 

A Fidesz tényleg visszaküldi a konyhába a nőket?

Tűzhely mellett, gyerekeket nevelve – ha csak a kormányzati kommunikációt nézzük, nem nehéz elképzelni, hogyan képzeli a nők helyzetét a társadalmon belül a magyar kormány. A valóság azonban ennél árnyaltabb, és bizonyos szempontból még rosszabb is: az Orbán-kormány munkaalapú családtámogatási rendszere sokkal inkább arra irányul, hogy a nők házasság és gyerekvállalás mellett visszamenjenek dolgozni, ami újabb terheket rak a nyakukba. Megnéztük, hogyan hatott 12 év NER-kormányzás a nők helyzetére Magyarországon.










Mégis, hogy merészelik? – reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak
 

Mégis, hogy merészelik? – reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak

Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.

hvg.hu hvg.hu