A Ryanair bővíti az ingyenesen felvihető kézipoggyászok méretét az Európai Unió nyomására
Csupán öt centiméterrel az eddigihez képest, de a táskák térfogata így 20-ról 24 literre nő.
Csupán öt centiméterrel az eddigihez képest, de a táskák térfogata így 20-ról 24 literre nő.
2021 óta az 55 fontos csúcsról 10 fontra csökkent a Wizz Air részvényeinek árfolyama, a befektetők az elmúlt 15 céges jelentésből 13-ra negatívan reagáltak. A magyar gyökerű légitársaság életét a háborúk és az olajárak sem könnyítették meg, de a mélyrepülésben a menedzsment is szerepet játszott Bukta Gábor, a Concorde elemzője szerint.
Egyszerre zöld, lila és rózsaszín, olcsó, nagy és biztonságos, nem kötődik egy országhoz sem, de mégis nemzeti, mi az? Váradi József vezérigazgató szerint a Wizz Air – akár Ferihegyen, akár Londonban, akár Abu-Dzabiban.
A Wizz Air az olasz Nemzeti Polgári Légiközlekedési Hatósággal folytatott pénteki egyeztetésén jelentette be az utasok kártalanítását.
A tavalyihoz képest 46 százalékkal esett a negyedéves profit.
Nem csak a stuttgarti meccsre igyekvők jártak pórul a hétvégén.
Az ír fapados légitársaság adózott eredménye 34 százalékkal haladta meg az előző évet.
Újra repülni fog Izraelbe a Ryanair. Nyár elejétől heti 40 járatot indít majd Tel-Avivba.
Váradi József üzent a magyar légitársaság hazai elsőségét megkérdőjelező Michael O’Leary-nek.
A fapados társaság éves szinten ettől még nem számít profitcsökkenésre.
Rekordforgalmat ért el az áremelés ellenére a fapados légitársaság, amely azt jósolja, hogy az éves profit minden eddigi rekordot megdönt majd.
A légiközlekedés magas károsanyag-kibocsátásának csökkentése volna a cél. A légitársaságok tiltakoznak, és az sem valószínű, hogy az összes uniós tagállam belemenne.
A járattörlések egyes szakértői becslések szerint 132 millió eurós veszteséget jelenthetnek a magyar fapados légitársaság számára.
Az extra ülések 660 járat között oszlanak meg az ünnepi szezonban.
A francia közlekedési miniszter szerint az ilyen dömpingárakkal ideje leszámolni.
A Wizz Air járatokat kénytelen törölni az őszi időszakban, és az utasok számára átfoglalási lehetőséget, jóváírást vagy a jegy vételárának teljes visszatérítését is felajánlja. A hvg360-on megjelent cikkünkben már májusban megírtuk, hogy gond lehet a Wizz Air új generációs hajtóműveivel.
Eddig úgy volt, hogy 2026-ig kell teljesítenie a bónuszhoz szükséges feltételt, de most megszavazták, hogy mégis ráér 2028-ig.
A brit légügyi hatóság eljárást indított a cég ellen, miután súlyos kifogások érték a fapados légitársaság panaszkezelési gyakorlatát.
A légitársaság alkalmazásában sem lehet majd jegyet vásárolni július negyedikén éjfél és reggel nyolc között.
Utasai rekordprofitot hoztak a fapados légitársaságnak, a jövő pedig ennél is fényesebb a cég szemében.