#fogyasztóvédelem














Cipőkre nagyon szeretnek panaszkodni a magyarok
 

Cipőkre nagyon szeretnek panaszkodni a magyarok

Javult a magyar fogyasztói tudatosság, ugyanis az év első három hónapjában a fogyasztók 15 százaléka élt panasszal valamilyen termék vagy szolgáltatás miatt, szemben a 2016 utolsó negyedévében mért 14 százalékkal – derül ki a CP Contact fogyasztóvédelmi tájékozottságot és attitűdöt felmérő kutatásából.

MTI MTI




Itt a Coca-Cola válasza az eltérő minőségre
 

Itt a Coca-Cola válasza az eltérő minőségre

Reggel robbant a hír, ami igazolni látszik a régóta hangoztatott városi legendát, miszerint Kelet-Európában eltérő minőségű termékeket terítenek a multik. A Nébih vizsgálatának tárgya volt a Coca-Cola is, ami az egyik legnagyobb eltérést mutatta. Válaszolt a vádakra a cég.

hvg.hu hvg.hu