Tavaly is nagy volt a forgalom a budapesti fürdőkben
Az se számított, hogy a júniust gyakorlatilag elmosta az eső.
Az se számított, hogy a júniust gyakorlatilag elmosta az eső.
A Nyugat-Európában dolgozó magyarok nagy része ilyenkor indul vissza külföldre az ünnepek után.
Még csak egy kifutópálya működik, ezért további járattörlések várhatók.
A szegényebb országokban körülbelül háromszor annyian halnak meg az utakon, mint ahol jobbak az életkörülmények.
A környezettudatos japán járgány tulajdonosának a jelek szerint egyszerre meglehetősen nagy szállítmányt kellett célba juttatnia.
Jeges útfelületen csak az apró szögekkel felvértezett abroncsokkal lehet relatíve normálisan közlekedni, de ezek használata nem mindenhol engedélyezett.
A négykarikás gyártó a jelek szerint abszolút nem viccnek szánta a meglehetősen futurisztikusnak tűnő koncepciót.
Akad néhány olyan sofőr, aki akár csak egyetlen percnyi időnyereségért is bevállal egyszerre több szabálysértést.
A 10-es főút egy adott szakaszán garantáltan csúszásmentes útburkolaton lehet közlekedni.
A felvétel készítésének helyén az ilyen és ehhez hasonló jelenetek sajnos nem számítanak ritkának.
Az új technológia révén jelentősen csökkenthető a piros lámpánál történő várakozási idő, a károsanyag-kibocsátás. És nem mellesleg a stressz is.
Érkezik az első komolyabb lehűlés, vagyis érdemes megejteni az ilyenkor szokásos gumicserét.
Egy autóroncs, ami mellé elég néhány szó, és rögtön képben leszünk, milyen veszélyes a vezetés közbeni mobilozás.
Ezt a speciális lámpát még a legmodernebb autókban is kézzel kell szabályozni, és ha rosszul használjuk, akár 30 ezer forintra is büntethetnek érte.
Akkora a zaj, hogy kiabálnak otthon, ha meg akarják érteni egymást – mintha a ferihegyi reptér kifutópályája mellett élne a bugyi lakosok egy része. A probléma alapja a környékbeli sóder szállítása, a megoldás pedig az elkerülőút befejezése lenne. Ennek többször nekifutottak, de kellene hozzá 5 milliárd forint, amit a falu még sose kapott meg.
Ennek a két autónak a sofőrje sok mindenre számított a szembesávban, csak éppen ennyi rendőrre nem.
Noha a felszálló gépek száma rekordot döntött, a menetrend szerinti kereskedelmi utasszállítókon senki nem halt meg 2017-ben.
Ilyen az, amikor a sofőr nem tiszteli eléggé a hatalmas tömeget a nagy sebességet és a kanyar ívét.
A Terrafugia végsebessége nem túl nagy, de ha beáll a dugó, akkor minden normál autónál gyorsabb lehet.
Pár gombnyomás a mobilunkon, és máris máshogy néz ki a lámpa rajzolata, mint előtte. És ez még csak egy, az új funkciók közül.