Elképesztő hidrogénautóval rukkolt elő a Toyota
A japán gyártó hiperautója nem üzemanyagcellás, hanem a belsőégésű motorjában égeti el a hidrogént.
A japán gyártó hiperautója nem üzemanyagcellás, hanem a belsőégésű motorjában égeti el a hidrogént.
Az Aston Martin Valkyrie LM olyan durva, hogy kizárólag versenypályán lehet vezetni.
A Scuderia Cameron Glickenhaus legfrissebb újdonsága lényegében egy közutakra szabadított Le Mans Hypercar.
A Koenigsegg Jesko Absolut új világrekordot ért el fél mérföldes gyorsulás fronton.
A riválisainál jelentősen olcsóbb Aston Martin Valhalla a márka első sorozatgyártású középmotoros plugin hibrid modellje.
Az Aston Martin Valkyrie a Top Gear legendás tesztpályájának új királya.
Az épp új gazdára váró Bugatti Veyron Super Sport Royale-lal eddig csak pár száz kilométert tettek meg.
Itt a lehetőség, hogy lecsapjunk egy igen ritka és elképesztően gyors Aston Martin Valkyrie AMR Próra.
Öt év után végre elkészült a brit márka első igazi plugin hibridje, melyből 999 példányt terveznek gyártani.
Nem, ez nem egy újabb hangtalan villanyautó, hanem egy Cosworth szívű benzinpusztító.
A McLaren W1 kormányán csak két gomb található, az indítógomb a plafonra került, az ülések pedig egyetlen millimétert sem tologathatók.
A Bugatti Chiron első lámpáinak alaposan megkérik az árát.
Az 1000 lóerőnél jóval erősebb Naran mozgatásáról egy elektromos rásegítés nélküli őszinte biturbó V8-as benzinmotor gondoskodik.
A zágrábi központú Rimac hamarosan egy újabb hiperautóval fog előrukkolni.
A Koengisegg első négyszemélyes modellje az eredeti tervektől eltérően nem 3 hengeres motorral kerül forgalomba.
Az elektromos új Rimac a V10-es hibrid Red Bull RB17 fő riválisának ígérkezik.
Ideje volt már, hogy megérkezzen a LaFerrari utódja.
A Rimac a közeljövőben egy minden korábbinál potensebb egyszemélyes sportautóval fog előrukkolni.
A 0-ról 200-ra 4,38 másodperc alatt felpattanó Rimac Nevera R az alapmodellénél nagyobb teljesítménnyel és új aerodinamikai csomaggal bír.