Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
A japán gyártó hiperautója nem üzemanyagcellás, hanem a belsőégésű motorjában égeti el a hidrogént.
Hajtáslánc fronton a Toyota közismerten több vasat tart a tűzben, a japán gyártó hibrid, plugin hibrid, elektromos és hidrogén fronton is komoly fejlesztéseket folytat.
És most megérkezett a Toyota legfrissebb hidrogénes modellje, a GR LH2 Racing Concept:
Az újdonság nem más, mint a Le Mans-i 24 órás versenyen rajtvonalhoz álló GR010 Hybrid versenyautó módosított változata.
Az 5,1 méter hosszú és 2,05 méter széles hiperautó folyékony hidrogénnel üzemel, mely ezúttal nem üzemanyagcellában hasznosul, hanem hibrid technikával kiegészített belsőégésű motorban ég el.
A hajtáslánc részleteit egyelőre nem fedték fel és a menetteljesítmények is ismeretlenek.
Az alapokat adó 700 lovas és alig több mint 1 tonnás GR010 Hybridben egy középre szerelt 3,5 literes biturbó V6-os benzinmotor, valamint egy az első kerekeket hajtó villanymotor található.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A világ legnagyobb húsipari cége, a brazil JBS a New York-i tőzsdére lépett, hogy finanszírozza a további növekedését. A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.
Néhány szón, gesztuson múlt 1990-ben, hogy nem borította el Erdélyt az erőszak.