24 villanymotor az 5200 lóerős bolgár hiperautóban
A kevlárt, karbont és alumíniumot nagy mennyiségben felvonultató elektromos autó végsebessége megközelíti az 500 km/h-t.
A kevlárt, karbont és alumíniumot nagy mennyiségben felvonultató elektromos autó végsebessége megközelíti az 500 km/h-t.
A Gordon Murray T.50s olyan hatalmas leszorítóerőt produkál, hogy az még egy alagút plafonjához is oda tudná szippantani.
Kevesebb mint 2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra.
Ez az eladó négykerekű portéka nem egyszerűen egy sportkocsi, sokkal inkább egy közútra szabadított versenyautó.
A 13 éves hipersportkocsitval eddig kevesebb, mint 2 400 kilométert tettek meg.
Kevesen tudják, hogy az ikonikus brit hiperautó egyik szem előtt lévő alkatrészét egyszerűen egy sorozatgyártású Volkswagenről emelték át a fejlesztők.
Ha valaki nem tartozik a Ferrari belső vásárlói körébe és gyorsan szeretne egy SF90 Stradalét, annak nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
A V12-es benzinmotorra épülő hibrid hajtásláncú autó sok mindennek nevezhető, csak olcsónak nem.
A Koenigsegg Jeskónak nemcsak a hajtáslánca és a menetdinamikája, hanem a műszerfala is igen különleges.
Az 1500 lóerős hiperautó egy előzési manőver közben karambolozott a 911-es sportkocsival.
Az újdonság alig több, mint 2 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100-ra, a végsebessége pedig meghaladja a 350 km/h-t.
A Koenigsegg Jesko a svéd márka elképesztő teljesítményű hiperautója, amelyet limitált példányszámban gyártanak.
A francia cég mindössze negyvenet épít majd az 5 millió eurós autókból, amelynek elkészült az első három példánya.
A hangtalan hiperautót augusztus végén testközelből is meg lehet majd tekinteni Magyarországon.
Az elképesztően erős V10-es motorral szerelt sportkocsi végsebessége 500 km/h.
A fejlesztők manapság már nem a hagyományos 0–100-on akarnak már nagyot alkotni, itt már a 0–300 a mérce.