A japán S-osztály: Magyarországon a megújult Lexus LS
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
A Mercedes S-osztály, a 7-es BMW és az Audi A8 kategóriájában versenyző luxusautóért itthon minimum 33,5 millió forintot kell fizetni.
Az új Vitara várhatóan kicsit nagyobb méretű, belül tágasabb és modernebb formájú lesz, mint az elődje.
Némi plusztömegért és persze felárért cserébe jelentősen megnőtt a Leaf hatótávja, ráadásul a menetdinamikán is javítottak a japán fejlesztők. Kipróbáltuk a népszerű villanyautó nagyobb akkumulátorcsomagos változatát.
A második generációs és végre szemrevaló külsejű Mirai jelentősen olcsóbb lett az elődjénél.
Egyre nagyobb az igény Japánban az olyan robotok iránt, amelyek enyhíthetik az emberi kapcsolatok hiányát és az elszigetelődés érzését a koronavírus-járvány idején.
Összecsap egymással a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású és egyedi kialakítású MX-30, valamint a minden fronton konzervatívabb benzines testvére, a CX-30.
A legjobban az egészségügyi dolgozók által viselt maszkok teljesítettek, 79 százalékkal csökkentették a beszívott vírus mennyiségét.
A világon elsőként ültettek be indukált pluripotens őssejtekből (iPS) származó látósejteket pigmentáris retinadegenerációban szenvedő páciens szemébe egy japán kórházban.
Nagyon kicsi, elképesztően könnyű, igazi adrenalinbomba a vezetése, alig fogyaszt és még a teteje is lenyitható. Az MX-5 ezúttal sem a megérkezésről, hanem sokkal inkább az odafele vezető útról szól.
A négykarikás német szupersportkocsiból ez az egyetlen ilyen kivitelű példány létezik.
Amikor a rendőrök megtalálták a medvét, az leamortizálta az autójukat.
Magyarország visszanyerte a madárinfluenzától mentes besorolását.
A hónap végén véget fog érni a dízelmotoros Mazda 6 gyártása.
Az MX-30 hatótávnövelős elektromos és hibrid változatban is elérhető lesz.
A koronavírus-járvány miatt terjed a home office, a turisták sem jönnek, ráadásul egyre kevesebb japán él vidéken, aki használhatná a szolgáltatást.
A Swift ütős sportváltozata is megkapta a japán gyártó hibrid technológiáját, ami a fogyasztásra pozitív-, a dinamikára viszont negatív hatást gyakorolt.
A Japánban gyártott kisautó legújabb változatával messze nem lehetetlen 4 liter alatti fogyasztási értékeket produkálni.
Az immár Magyarországon is rendelhető újdonság 0-100-as gyorsulása 1 másodpercet romlott.
A Japan Airlines járatain nem hangzik el többször, hogy „hölgyeim és uraim”.
A japán gyártó egyedi megjelenésű limitált szériás szabadidő-autójának alaposan megkérik az árát.