Egy tanulmány szerint mégsem hozza el a kerékpárkánaánt a koronavírus
Bár a koronavírus-járvány miatt sokan ültek most biciklire, egy piackutató cég szerint 10 százalékkal kevesebb bevételt hoznak idén a kerékpáreladások.
Bár a koronavírus-járvány miatt sokan ültek most biciklire, egy piackutató cég szerint 10 százalékkal kevesebb bevételt hoznak idén a kerékpáreladások.
A világ legélhetőbb városa címet elnyerő osztrák főváros klímavédelmi mintavárossá akar válni.
A károsanyag-kibocsátás csökken, ha kerékpározunk vagy sétálunk, az energiaigény miatt viszont nagyobb szén-dioxid-lábnyoma van ilyenkor az étkezésünknek.
Felemás hatást gyakorolt a budapesti bringástársadalomra a koronavírus-járvány. Márciusban, a home office-ok bevezetésének idején, a forgalomszámláló berendezések adatai alapján 10-12 százalékkal kevesebben használták kerékpárjukat, áprilisban viszont sokan elővették a kerékpárjukat, s már 16-18 százalékkal többen tekertek a fővárosban, mint 2019 negyedik hónapjában.
Összesen 11 kerékpárútra lehetett szavazni, a legtöbb voksot a Tatabánya–Tata szakasz kapta.
Az érdeklődőknek részt kell venniük egy online képzésen is.
A negyven-ötvenmillió forintos autóhoz még hozzá lehet csapni egy közel 2 millió forintos kerékpárt is.
A koronavírus miatt a világutazó és macskája Sukoróról jelentkezik be időnként.
Alig járnak autók, a tömegközlekedés helyett pedig biciklire ülnek az emberek, így a főváros most létrehozhatja a hiányzó kerékpáros-főhálózatot, és a gyalogosok helyzetét is javíthatja.
Így harminc percig használhatjuk a közbringarendszert Budapesten.
Évente több tízezer embert vonz az esemény.
Stresszlevezetés felsőfokon.
A genti főpályaudvaron készülő tárolóban 17 ezer bringának lesz hely.
A drónokhoz képest jóval többet bír egy kerékpár, bár a légi szállításnál legalább a munkaerőhiány nem probléma.