Exportra készül a magyar biciklik közel fele
Magyarország a hetedik bicikligyártó a kontinensen.
Magyarország a hetedik bicikligyártó a kontinensen.
Idén is nagyon látványos volt a legnagyobb biciklis felvonulás.
Több főútvonalat is lezárnak egy időre, és közösségi közlekedési járatok útvonala is módosul.
A Kerékpárosklub rákérdezett a jelölteknél, hogy támogatnák-e a biciklis fejlesztéseket.
Az olasz országúti kerékpáros körversenyt 103. alkalommal rendezik meg akkor.
A bűvös 1,50 méter, ez volna a biztonságos távolság, amikor egy autó elhalad egy bringás mellett, ha ez nem adott várni kellene. Ez volna az ideális.
A feladatot végülis elvégezték, azonban a végeredményről lerí, hogy a lelkiismeretesség szikrája sem volt meg a munkásokban.
Észak-Pesten már több lefóliázott, átadás előtt álló terminál is látható, de azt ígérik, a metrópótlás következő üteméhez kapcsolódóan a dél-pesti területen is terjeszkedik majd a közbringa.
A biciklisek vették birtokba Eritrea fővárosát, Asmarát, ahol autót alig, viszont kerékpárt annál inkább látni.
A férfit garázdaság vétségével gyanúsítják az I. kerületi rendőrök.
A londoni rendőrség keresi a támadót, aki menet közben felrúgta a másik biciklist.
"Hazaárulással" ér fel csapattársa, Georg Preidler doppingkísérlete Thibaut Pinot, a Groupama-FDJ országúti kerékpárcsapat kapitánya szerint.
A bántalmazás után hívta a mentőket.
Nem túl etikusan cselekedett egy autós, majd az egészet büszkén kiposztolta.
A balesetben a biciklis olyan súlyosan megsérült, hogy a helyszínen életét vesztette.
Az egyik legkevésbé kedvező gazdasági helyzetben lévő dél-olasz Puglia tartományának fővárosa, a 330 ezres Bari polgármesteri hivatala forradalmi újítással állt elő.
A 36 éves Csaba biciklivel közlekedve molesztálta a nőket, majdnem négy évet kapott.
A magyar dolgozók több mint fele tömegközlekedik, a legtöbben fél-1 óra alatt érnek be a munkahelyükre, és havi 5-10 ezret költenek közlekedésre, egyebek mellett ezek derültek ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.
A ghánaiak elkészítik, fölveszik érte a pénzt, de igazából nem értik, miféle emberek azok az európaiak, akik több ezer eurót fizetnek egy bambuszbicikliért.
De ha felkenődünk egy ilyen mutatványért egy autóra, akkor nincs miért reklamálni.