Majdnem egy évre lezárják a balatoni bringakör egy szakaszát
Építik az M76-os utat, emiatt a Balaton körüli kerékpáros kör egy részéről is elküldik a bringásokat.
Építik az M76-os utat, emiatt a Balaton körüli kerékpáros kör egy részéről is elküldik a bringásokat.
A kivitelezési munkák során az bicikliút mellet a hidak és a part menti környezet is megújul.
Új kerékpárutakra, felújítására és korszerűsítésének lehet a fejenként 20-200 millió forintos támogatásokat költeni.
Még pontosabban egy 5,6 kilométeres szakaszt.
Elindul a Balaton déli-délkeleti részén, többek között Siófok és Balatonlelle között lévő, kerékpárút felújítása.
Zalakaroson kerékpárutakat építenek, sőt az önkormányzat a nagy bikefood-dilemmára is keresi a választ.
A Kerékpárosklub rákérdezett a jelölteknél, hogy támogatnák-e a biciklis fejlesztéseket.
A feladatot végülis elvégezték, azonban a végeredményről lerí, hogy a lelkiismeretesség szikrája sem volt meg a munkásokban.
A hódmezővásárhelyi kerékpárutat kétszer adták át, a polgármestert megelőzve, a helyi Fidesz is szervezett egy ünnepélyt. Márki-Zay Péterék bukkantak azokra a táblákra a hétvégén, amelyeken Lázár Jánosnak mondanak köszönetet a támogatásért, ezeket át is vitték a batidai vadászkastélyhoz.
Szintet léptek a hibák kimagyarázásában, ha már a bicikliút-építésben nem sikerült.
Megegyezett a Városháza és a Magyar Kerékpárosklub, meghagyják a kerékpársáv helyét, nem építik el a felújítás során.
Mivel a bécsi biciklisek negyede hóban, fagyban is ragaszkodik a kerékpárjához, az osztrák főváros köztisztasági vállalata mintegy 300 kilométernyi kerékpárutat kiemelten kezel a hideg évszakban. Akárcsak a főutakat, hóeséskor ezeket is folyamatosan takarítják, síkosságmentesítik.
Békés megye központja egy új látványossággal bővült, mutatjuk az igen rövidre sikerült kerékpárutat és a mellette elhelyezett táblát.
Jó magyar szokás szerint nem az egészet aszfaltozták újra, csak a lehető legkisebb részt, és azt is másfajta anyaggal. Természetesen újrafestésre sem telt.
750 méter hosszan irtották ki a diófákat Zalakaros és Garabonc között, amikor felújították a kerékpárutat.
Demonstrálni jöttünk, de ünneplés lett belőle, írta az I bike Budapest Facebookján.
Az építtetővel is csak másodszorra sikerült szerződni.
A holland fejlesztés a becslések szerint jóval tartósabb, mint a hagyományos, betonutak. Szélét különféle szenzorok borítják, amellyel a szakemberek ellenőrizni tudják tartósságát, és azt is, hányan használják.