Hasít a közösségi vásárlás
Indulása óta több mint 2 milliárd forintot fogott a Bónusz Brigád a közösségi vásárlói oldalhoz csatlakozó fogyasztóknak.
Indulása óta több mint 2 milliárd forintot fogott a Bónusz Brigád a közösségi vásárlói oldalhoz csatlakozó fogyasztóknak.
A hazai kis- és közepes vállalatok erősödő marketing mellett is csak karácsonyi forgalmuk szinten tartását tudták elérni 2011 végén a Marketing Commando felmérése szerint. Míg 2010-ben a kkv-k 11 százaléka nem hirdetett az ünnepi időszakban, addig tavaly már csak 7 százalékuk tett így.
A lakosság javuló vásárlási kedve az idén is tovább növeli a kiskereskedelmi forgalmat Németországban.
Csökkentette a Chio Magyarország Élelmiszeripari és Kereskedelmi Kft. 2011. évi árbevételét a tavaly szeptemberben bevezetett népegészségügyi termékadó.
A kereskedők egyre kevesebb akciós újságot jelentetnek meg, ezekben viszont egyre több terméket hirdetnek, az akciós élelmiszerkategóriák sorát az italok, ezen belül is a borok vezetik a GfK Hungária szerdán publikált felmérése szerint.
A kiskereskedelmi üzletek novemberben is növelték eladásaikat.
Jelenleg egyetlen hiperlánc egyetlen egysége sem szerepel az Erzsébet-utalvány elfogadóhelyei között. A Magyar Rádiónak a Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft. értékesítési vezetője azt mondta, hogy tárgyalnak, a kereskedelmi szervezet szerint nem folytatnak érdemi tárgyalást, s nem is folytattak ilyet.
Küszködik a kereskedelem, főleg a kiskereskedők. A kormányzati lépések az ágazati képviselők szerint optimizmusra adhatnak okot, de a fogyasztást mindenképp fel kellene pörgetni.
Költségeik komoly növekedésével kell számolniuk a kereskedelmi csomagolást használóknak, a környezetvédelmi termékdíjról szóló törvény módosításának terve ugyanis háromszoros termékdíj-növelést irányoz elő, elsősorban a kereskedelmi csomagolásoknál - írta a Népszabadság szombaton, a birtokába jutott törvénytervezetre hivatkozva.