#kiskereskedelem


Már a karácsonyi forgalom is befagyott
 

Már a karácsonyi forgalom is befagyott

A hazai kis- és közepes vállalatok erősödő marketing mellett is csak karácsonyi forgalmuk szinten tartását tudták elérni 2011 végén a Marketing Commando felmérése szerint. Míg 2010-ben a kkv-k 11 százaléka nem hirdetett az ünnepi időszakban, addig tavaly már csak 7 százalékuk tett így.

hvg.hu hvg.hu



A bor és a hús a hirdetési újságok sztárja
 

A bor és a hús a hirdetési újságok sztárja

A kereskedők egyre kevesebb akciós újságot jelentetnek meg, ezekben viszont egyre több terméket hirdetnek, az akciós élelmiszerkategóriák sorát az italok, ezen belül is a borok vezetik a GfK Hungária szerdán publikált felmérése szerint.

MTI MTI


Nem férnek az Erzsébet-utalvány közelébe a hipermarketek
 

Nem férnek az Erzsébet-utalvány közelébe a hipermarketek

Jelenleg egyetlen hiperlánc egyetlen egysége sem szerepel az Erzsébet-utalvány elfogadóhelyei között. A Magyar Rádiónak a Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft. értékesítési vezetője azt mondta, hogy tárgyalnak, a kereskedelmi szervezet szerint nem folytatnak érdemi tárgyalást, s nem is folytattak ilyet.

hvg.hu hvg.hu


Megháromszorozódhat a környezetvédelmi termékdíj
 

Megháromszorozódhat a környezetvédelmi termékdíj

Költségeik komoly növekedésével kell számolniuk a kereskedelmi csomagolást használóknak, a környezetvédelmi termékdíjról szóló törvény módosításának terve ugyanis háromszoros termékdíj-növelést irányoz elő, elsősorban a kereskedelmi csomagolásoknál - írta a Népszabadság szombaton, a birtokába jutott törvénytervezetre hivatkozva.

MTI MTI