Idén többet költöttünk SZÉP-kártyáról, mint tavaly és ennek a Balatonnál örülhetnek a legjobban
Leginkább Gyula környékén fizettek az emberek SZÉP-kártyával, de a legtöbbet a balatoni szálláskiadók kaszáltak.
Leginkább Gyula környékén fizettek az emberek SZÉP-kártyával, de a legtöbbet a balatoni szálláskiadók kaszáltak.
A kimagasló infláció miatt reálértéken erős apadás mutatkozott mind a hazai média reklámbevételében, mind a kommunikációs szektorok bevételében: az előbbi 6,6 százalékkal, az utóbbi 3,1 százalékkal csökkent tavaly az előző évihez képest. Ehhez csak kismértékben járult hozzá, hogy az állami cégek kommunikációs költéseit jelentősen visszafogták.
Az Erste adatai szerint mintegy 25 milliárd forintot költöttek el összesen a határon túl járva a magyarok.
Az idén vakációt tervező magyarok átlagosan 296 ezer forintot költenek a nyaralásra, szemben az egy évvel korábbi 247 ezer forintos összeggel - derül ki a K&H első negyedéves felméréséből, amely a 30-59 évesek utazási terveit vizsgálta.
A Norvég Sarkkutató Intézet tudósai szerint a 2021/2022-es költési időszakban az átlagosan 20–200 ezer helyett alig három-négy fészket találtak az Antarktiszon.
A magyarok többsége 25 ezer forintnál is kevesebből oldja meg az ünnepi meglepetések beszerzését.
A Kásler Miklós alapította szervezet munkatársainak száma két év alatt csaknem megduplázódott.
Körültekintően intézik a bevásárlásokat, megnézik, hogy mit és mennyiért vesznek, keresik a kedvező, akciós ajánlatokat a magyarok – derül ki az Erste Bank ügyfelei körében végzett felméréséből.
A globális kutatás arra mutat rá: az emberek már költenének a járvány után, mégis spórolásra kényszerülnek.
Az év első három hónapjában 81 százalékkal nagyobb összeget költöttek a SZÉP-kártyákról az emberek, mint tavaly ilyenkor.
Az ellenzéki összefogás pártjai eddig szinte csak egymás legyőzésére vásároltak hirdetéseket, az előválasztás óta Márki-Zay Pétert magára hagyták. A közösségi médiában 82 százalékos fölényben van a Fidesz, és Gattyán György is többet költött az áprilisi választási üzenetekre, mint az ellenzék.
Egy ajándékra mintegy 9 ezer forintot szánnak a magyarok, ami kicsit kevesebbet, mint a tavalyi keret.
Ugyanannyit tankolunk a rekordmagas benzinár mellett is, ez viszont azt jelenti, hogy másra kevesebb jut.
Európában ősszel csak a német pártok fordítottak több pénzt kampányfilmjeikre, mint az ellenzéki előválasztásban közvetlenül nem is érdekelt Fidesz. A számok elemzéséből az is kiderül: a Momentum többet áldozott Márki-Zay Péter kampányára, mint a jelölt politikai hátországa.
A Wisdom nevű albatroszt még 1956-ban gyűrűzték meg.
A vásárlást tervezők is a korábbi éveknél kevesebbet szánnak ajándékra.
Az emelkedő hőmérséklet miatt a hamarabb kelnek ki a lárvák, emiatt azonban nem jutnak elég élelemhez a fiókák. Több madárfajt emiatt akár a kihalás is fenyegethet.
Megkerestünk egy, az önálló életet most kezdő fiatalt, Zsófit, hogy meséljen ennek az időszaknak az egyik legnagyobb kihívásáról: a költések, kiadások tervezéséről és a pénz beosztásának nehézségéről. Ilyen élethelyzetben elsőrendű a pénzügyi tudatosság, így Zsófit elvittük egy pénzügyi szakértőhöz, hogy spórolási tanácsokkal, lehetőségekkel segítsen neki. A frissen megszerzett tudást pedig a gyakorlatban is kipróbáltuk vele.
Egyedül a bolgárok költenek kevesebbet nálunk az Európai Unióban - derül ki az Eurostat friss összesítéséből.