Csődbe mehet Gwyneth Paltrow vállalkozása
A színésznő üzlettársa ki akar szállni a cégből.
Egyenlő szavazattal, holtversenyben egy nyelviskola és egy online kereskedő nyerte el a 2014-es Év Marketingese díjat. Mindkét győztes kisvállalkozás stratégiájában az innovatív kommunikáció játszott kiemelkedő szerepet.
Az év első negyedévében alig változtak a kkv-k egy évre előremutató várakozásai, a K&H kkv bizalmi index jelenleg -11 ponton áll. Ez csupán 2 pontos növekedés az előző negyedévhez képest, ugyanakkor hatalmas ugrás az egy évvel korábbi eredményekhez viszonyítva, és csak közel 4 éve sikerült ennél jobb eredményt elérni.
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.
Hogyan szűri a tartalmat a Facebook rendszere? Hogyan kerülhet egy céges oldal előkelő helyre a hírfolyamban? Mutatjuk!
A legnézettebb tévécsatorna a harmadik helyre csúszott vissza az állami reklámköltések listáján, vetélytársa viszont a piac felét viszi - olvasható abban az elemzésben, amelyet a Mérték Médiaelemző Műhely készített a 2008-as és a 2012-es az állami reklámköltések összehasonlításával. A napilapok korábban is nagyban függtek az államtól, de ez 2012-re egyes esetekben extrém mértéket öltött.
Az élelmiszeripar szereplői több milliárd dollárt költenek marketingre azért, hogy azt higgyük, egészséges ételeket eszünk, ám igazából ez sokszor megkérdőjelezhető. A Business Insider-en most megjelent egy lista, ahol felsorolják, mire érdemes figyelni.
A marketing veszélyes fegyver a kisvállalkozások kezében, hiszen akár fordítva is elsülhet, ha a figyelemfelhívó akciónk botrányt vált ki. Egy kínai családi étterem úgy döntött, hogy konyhájuk népszerűsítésére két darab, tízméteres, meztelen Buddha szobor a legjobb megoldás. A megoldás ezúttal bejött.
Abrianna Peto pár éve még biztosan nem gondolta volna, hogy saját vállalkozásba fog kezdeni, ami ráadásul addig elég ingatag anyagi helyzetét egy csapásra megváltoztatja. Egy ügyes húzással és Facebook-marketinggel forintban kifejezve egy több tízmilliós forgalmú online boltot hozott össze.
Az előző negyedévi megingás után újra optimistábbak a hazai vállalkozások. A hazai kkv-k következő egy évre vonatkozó várakozásait jelző K&H kkv bizalmi index 5 pontos emelkedést követően jelenleg -13 ponton áll, ami az elmúlt három év egyik legjobb eredménye. A javulás azzal magyarázható, hogy nagymértékben növekedett a benyújtott uniós pályázatok aránya, és a vevőkkel kapcsolatban is bizakodóbbak lettek a vállalkozások, miközben a gazdaságpolitikával és a közterhek változásával kapcsolatos várakozások nem romlottak tovább.
Csak három éve alakult a natúrkozmetikai családi cég, de idén már 500 millió forint feletti árbevételt várnak. Miközben kis hazai cégek és nagy multinacionális vállalatok is másolni próbálták őket, a Mannaszappan.hu már külföldön is sikeres. Egy kirúgott utaskísérő felügyelő sikeres (kényszer)pálya módosítása.
A P&G ezer marketingest rúgott ki tavaly. Az Unilever múlt héten jelentette be, hogy elküld 800-at – írja a Kreatív.
A valósidejű marketing lehet a közeljövő egyik legjelentősebb online marketinges trendje. Egy közérthető példával bemutatva: ha valaki délután két órakor, otthoni számítógépéről keres rá a pizzéria szóra, akkor valószínűleg rendelni szeretne, ha pedig este hétkor egy belvárosi téren a mobiljáról, akkor pedig beülni valahova. A Google egyre komolyabban odafigyel ránk, mi pedig egyre többször érezhetjük is, hogy "kitalálja gondolatainkat".
A tíz leggyakrabban használt marketing eszköz közül hat online, a sajtóhirdetés kiesett, a Facebook hirdetés pedig bekerült a top 10-be.
A turisztikai marketingre jövőre kevesebb jut, 12,5 milliárd forintról 9,9 milliárd forintra csökkent az előirányzat. Ebből 6 milliárd a Forma-1-re megy el.
A közösségi média egyik hazai piacvezető vállalkozása nemzetközi expanzióba kezdett a KVK Invest Kft.-vel történt megállapodást követően. Az egyedülálló szolgáltatásoknak és fejlesztéseknek köszönhetően a SocialDaily a nemzetközileg is ismert hazai vállalatok sorába áll.
Klasszikus baráti vállalkozásnak indult, amely nem alkalmazta a cégépítés hagyományos fogásait. Termékeik is sok szempontból különböznek a tucatáruktól: a fogyasztói kreativitást helyezik előtérbe, és nem használnak új alapanyagokat. A Medence Csoport hatalmas reklámmolinókból csinál bútort és táskát, idén pedig használt vitorlákkal bővítették a szortimentet. Újrahasznosítás, sajátkezűség és kis széria – már Japánból és Hongkongból is rendelnek tőlük.
A MÁV-START nyílt közbeszerzést írt ki a MÁV-START és a GYSEV Zrt. motorvonat-beszerzéséhez kötődő marketingkommunikációs és rendezvényszervezői feladatok ellátására, valamint reklámajándéktárgyak szállítására. Az erről szóló felhívás a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Az online ipar minden kezdő vállalkozó számára ideális homokozó, továbbá tartós működési területnek sem utolsó, az internet egy izgalmas világ, ami sokakat beszippant.
A legtöbb startup vállalkozó ma már tudja, hogy sikere az arany-háromszögön múlik: Product, Market, Team – azaz termék, piac és csapat. Ezt a "szentháromságot" adja el befektetőknek, tanácsadóknak, leendő kollégáknak.