#marketing


A cégek már látják az alagút végét?
 

A cégek már látják az alagút végét?

Az év első negyedévében alig változtak a kkv-k egy évre előremutató várakozásai, a K&H kkv bizalmi index jelenleg -11 ponton áll. Ez csupán 2 pontos növekedés az előző negyedévhez képest, ugyanakkor hatalmas ugrás az egy évvel korábbi eredményekhez viszonyítva, és csak közel 4 éve sikerült ennél jobb eredményt elérni.

hvg.hu hvg.hu

Öt makacs SEO tévhit
 

Öt makacs SEO tévhit

Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.

hvg.hu hvg.hu

Így trükközik velünk az élelmiszeripar
 

Így trükközik velünk az élelmiszeripar

Az élelmiszeripar szereplői több milliárd dollárt költenek marketingre azért, hogy azt higgyük, egészséges ételeket eszünk, ám igazából ez sokszor megkérdőjelezhető. A Business Insider-en most megjelent egy lista, ahol felsorolják, mire érdemes figyelni.

hvg.hu hvg.hu

Meztelen Buddha szoborral marketingel egy kínai gyorsétterem
 

Meztelen Buddha szoborral marketingel egy kínai gyorsétterem

A marketing veszélyes fegyver a kisvállalkozások kezében, hiszen akár fordítva is elsülhet, ha a figyelemfelhívó akciónk botrányt vált ki. Egy kínai családi étterem úgy döntött, hogy konyhájuk népszerűsítésére két darab, tízméteres, meztelen Buddha szobor a legjobb megoldás. A megoldás ezúttal bejött.

hvg.hu hvg.hu

Gyes után kirúgták a Malévtől, megcsinálta a Mannaszappant
 

Gyes után kirúgták a Malévtől, megcsinálta a Mannaszappant

Csak három éve alakult a natúrkozmetikai családi cég, de idén már 500 millió forint feletti árbevételt várnak. Miközben kis hazai cégek és nagy multinacionális vállalatok is másolni próbálták őket, a Mannaszappan.hu már külföldön is sikeres. Egy kirúgott utaskísérő felügyelő sikeres (kényszer)pálya módosítása.

Ember Zoltán Ember Zoltán


2014-ben sokszor fogja ezt érezni
 

2014-ben sokszor fogja ezt érezni

A valósidejű marketing lehet a közeljövő egyik legjelentősebb online marketinges trendje. Egy közérthető példával bemutatva: ha valaki délután két órakor, otthoni számítógépéről keres rá a pizzéria szóra, akkor valószínűleg rendelni szeretne, ha pedig este hétkor egy belvárosi téren a mobiljáról, akkor pedig beülni valahova. A Google egyre komolyabban odafigyel ránk, mi pedig egyre többször érezhetjük is, hogy "kitalálja gondolatainkat".

hvg.hu hvg.hu


Újabb magyar startup tarolná le a világpiacot
 

Újabb magyar startup tarolná le a világpiacot

A közösségi média egyik hazai piacvezető vállalkozása nemzetközi expanzióba kezdett a KVK Invest Kft.-vel történt megállapodást követően. Az egyedülálló szolgáltatásoknak és fejlesztéseknek köszönhetően a SocialDaily a nemzetközileg is ismert hazai vállalatok sorába áll.

hvg.hu hvg.hu

Újraélesztik a reklámipar döglött termékeit
 

Újraélesztik a reklámipar döglött termékeit

Klasszikus baráti vállalkozásnak indult, amely nem alkalmazta a cégépítés hagyományos fogásait. Termékeik is sok szempontból különböznek a tucatáruktól: a fogyasztói kreativitást helyezik előtérbe, és nem használnak új alapanyagokat. A Medence Csoport hatalmas reklámmolinókból csinál bútort és táskát, idén pedig használt vitorlákkal bővítették a szortimentet. Újrahasznosítás, sajátkezűség és kis széria – már Japánból és Hongkongból is rendelnek tőlük.

Molnár Csaba Molnár Csaba