Online marketing 4. – A sajtóközlemény
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
A céges marketing idei slágere a virális videó. Vagy mégsem?
Egy kisvállalkozás izgalmasabb nevet adott a termékcsaládjának, amitől azonnal tízszeresére ugrott az értékesítésük.
Az első három helyezett bármelyikének évi bevétele minimum háromszor akkora, mint Magyarország éves GDP-je.
Tudni szeretné, mit gondolnak a közösségi médiában a termékéről? Szeretné befolyásolni a cégéről kialakult képet? Három ingyenes eszköz, amellyel mindez sikerülhet.
Példánkban egy fiktív, vidéki fitneszstúdión mutatjuk be, hogy miként lehetséges egy induló vállalkozás bevezetése a köztudatba.
A hazai kisvállalkozások kevesebb, mint a fele rendelkezik honlappal és 47 százalékuk egyáltalán nem költ online vagy offline hirdetésre.
A nemi szerepek mindig is befolyásolták vásárlási döntéseinket, és ez jól visszatükröződik az online hirdetések vizsgálatánál is.
Nem lehet mindenkinek tetszeni, és ez így van jól.
Mit szeretnénk elérni a marketinggel egy év múlva? És három év múlva? Illetve: pénz hiányában képes-e a szervezetünk vagy mi magunk komolyabban foglalkozni a marketinggel?
Az online marketing kulcsszava: a digitális jelenlét.
A nők idióta gyermeklények, akik csak attól boldogok, ha a férjüket boldoggá tehetik.
A zsűri több kategóriában nem adott ki első helyezést, mert igen gyenge volt a mezőny.
Mert itt nem az számít, hogy ki vagy, hanem az, hogy kit akarsz megismerni.