Esettanulmány webshopra - Lednagyker.hu
Interjú Szórádi Bencével, a lednagyker.hu tulajdonosával, aki 19 évesen alapította vállalkozását. A győri cég alig négy éve létezik, de tavaly már 170 milliós forgalmat produkáltak.
Interjú Szórádi Bencével, a lednagyker.hu tulajdonosával, aki 19 évesen alapította vállalkozását. A győri cég alig négy éve létezik, de tavaly már 170 milliós forgalmat produkáltak.
Két kisvállalkozás, amely teljesen eltérő üzletet épített fel webshopra.
Kizárólag interneten árul, de Kínában gyártatja segédeszközeit.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Túrákat, borsétákat szerveznek, könyvet írnak, blogot írnak külföldieknek a magyar borokról és borvidékekről.
Sokak szerint ez a világ legjobb focireklámja. Miután végignéztük, egyetértettünk ezzel.
Öt hasznos tipp induló kisvállalkozásoknak, hogy miként különböztessék meg magukat versenytársaiktól.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Megnéztünk három kisvállalkozást, hogy mennyire erősek az online marketingben.
A Microsoft egy magyar startupot választott a hónap kisvállalkozásának.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Megugrott a hazai vállalkozások beruházási kedve, jelenleg a cégvezetők közel kétharmada tervez valamilyen fejlesztést. A középvállalkozások esetében még ennél is jobb a helyzet, mivel közel tízből kilenc vállalkozás gondolkodik beruházásban. Továbbra is az informatikai fejlesztések a legnépszerűbbek a kkv-k körében, de nőtt a gépjárműpark korszerűsítésével kacérkodó vállalkozások aránya is.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Növelné szeretné eladásait, de nem tudja, hogyan kell? Vevőket szerezne, de nincs rá forrása? Íme, néhány alapötlet az online marketinghez.
Vásárlói értékelések és egyéni szépségprofil alapján állítja össze a rendszer a kozmetikumok listáját.
Meghökkentő, ötletes, gyönyörű társadalmi reklámok a nagyvilágból.
Egy dollárral érkezett Amerikába, ötven évvel később ő lett a világ leggazdagabb embere.
Kézzel készült táblás magyar csokoládéival beírta magát a nemzetközi gasztronómia történetébe az egykori marketinges, aki az után kezdett el vállalkozni, hogy kirúgták egy sörgyártótól.