Megvan, ki és mennyiért építheti át a 3-as metró következő szakaszának állomásait
Ebben az alagút és a vasúti infrastruktúra átépítése nincs benne.
Ebben az alagút és a vasúti infrastruktúra átépítése nincs benne.
A Kálvin téri és a János Pál pápa téri megállók után újabb helyszínre bólintottak rá.
Mivel az U6-os vonalon – ahol az evés tiltását szeptemberben elkezdték – bevált, január közepétől az összes bécsi metróvonalon betiltják az ételek fogyasztását. Az állomásokon továbbra is lehet enni.
A 3-as metrópótlót és a 4-6-ost használók is rosszul járnak.
Illetve a 4-es villamos, az 5-ös, a 7-es, a 8E, és a 9-es busz. Rövidítve jár viszont a 914-es, 914A, és a 950-es éjszakai járat. A kisföldalatti csak éjjel 1-ig közlekedik.
A sérültet egy speciális hordágy segítségével emelték ki a szerelvény alól.
Azért kötött beléjük, mert meglátta, hogy a tüntetésre készült transzparens van náluk.
Az egyik szerelvény lerobbant.
A 26 éves V. N. Róbert vitapartnerét fújta le szombaton a Keleti pályaudvarnál.
Több utas rosszul lett, miután valaki paprikasprayt fújt ki a 2-es metró egyik szerelvényén.
A magyarázat egyik része a takarításhoz kapcsolódik.
A mostani ajánlatnál sokkal több kötbért fizethet a 3-as metró szerelvényeit felújító Metrovagonmas a zoom.hu szerint, hogy ne kerüljön bíróság elé az ügy.
Rosszkor, rossz helyen jött a fúró, és a metró is.
A francia főváros hat pályaudvarán a nemzeti vasúti társaság 550 hivatásos ellenőre, hasonló nagyságrendű rendőri erőkkel megerősítve, eddig példátlan méretű razziát tartott.
Ugyanis megtiltották az evést a metró összes vonalán.
A párizsi metróban néha olyan zsúfoltság van, mint Tokióban, ahol miniirodákat rendeztek be a megállókban, hogy a munkahelyére igyekvő 8 millió polgár elintézhessen egy sürgős e-mailt. A Nikkei.com szerint Tokió így készül a 2020-as olimpiára, amikor a napi nyolcmillió utashoz még 1,3 millió sportrajongó is csatlakozik. Franciaország legnagyobb régiója, az Ile de France annyira fellelkesült a japán példán, hogy szerdától új programot hirdet meg a munkavállalóknak és a munkaadóknak – egyelőre kísérleti jelleggel – a La Défense negyedben.
Ugyanakkor használni még nem lehet majd őket, az e-jegyrendszer bevezetése még csak távlati cél.
De bejöhetnek, csak nem fekhetnek végig a padokon.