Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Ebben az alagút és a vasúti infrastruktúra átépítése nincs benne.
Kihirdették a 3-as vonal déli szakaszának állomásaira vonatkozó közbeszerzési eljárás nyertesét, tette közzé Facebookján a Metróért Egyesület a dokumentumot.
A győztes Strabag nettó 24 milliárd 773 millió forintért vállalta a Kőbánya-Kispest, Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út és Népliget állomások rekonstrukcióját.
Mint korábban megírtuk, várhatóan márciusban fejeződik be a 3-as metró felújításának északi (Újpest-Központ-Lehel tér közti) szakasza, ezután a következő a Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér közötti szakasz lenne, ám ez idáig annak kivitelezésére nem volt érvényes szerződés.
Ha minden jól megy, és a vasúti infrastruktúrára vonatkozó szerződés is meglesz, a BKV várakozásai szerint 2019 második negyedévében elindulhatnak a munkálatok a metróvonal déli szakaszán.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.