Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Ebben az alagút és a vasúti infrastruktúra átépítése nincs benne.
Kihirdették a 3-as vonal déli szakaszának állomásaira vonatkozó közbeszerzési eljárás nyertesét, tette közzé Facebookján a Metróért Egyesület a dokumentumot.
A győztes Strabag nettó 24 milliárd 773 millió forintért vállalta a Kőbánya-Kispest, Határ út, Pöttyös utca, Ecseri út és Népliget állomások rekonstrukcióját.
Mint korábban megírtuk, várhatóan márciusban fejeződik be a 3-as metró felújításának északi (Újpest-Központ-Lehel tér közti) szakasza, ezután a következő a Kőbánya-Kispest és a Nagyvárad tér közötti szakasz lenne, ám ez idáig annak kivitelezésére nem volt érvényes szerződés.
Ha minden jól megy, és a vasúti infrastruktúrára vonatkozó szerződés is meglesz, a BKV várakozásai szerint 2019 második negyedévében elindulhatnak a munkálatok a metróvonal déli szakaszán.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Megváltozhatott az ukrán elnök álláspontja Trump és Putyin alaszkai találkozója előtt.
Az amerikai elnök szerint ez „Washington felszabadításának napja”.