#márka






 

"Soha többé fast fashion!"

A 35 éves újságíró, divatblogger, Mengyán Eszter 2016 októberében elhatározta, hogy egy éven át nem vesz egy új ruhadarabot sem. A kihívás ugyan véget ért, de Eszter azóta is a túlfogyasztásra ösztönző, környezetszennyező, a benne dolgozó, zömmel harmadik világbeli nőket és gyerekeket kizsákmányoló fast fashion alternatíváját kutatja.

Hercsel Adél Hercsel Adél







A Halott Pénz múzeumba megy
 

A Halott Pénz múzeumba megy

Nincsenek szigorú, unott teremőrök, akik rászólnának a látogatókra egy pisszenésért, vagy mert közelebbről akarnának szemügyre venni valamit. Sőt, éppen hogy interaktív programokkal, kóstoltatással, kézműves foglalkozásokkal lettek népszerűek a márkamúzeumok.

hvg.hu hvg.hu

A márka nem csak az, amit állít magáról
 

A márka nem csak az, amit állít magáról

Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?

HVG Extra Business HVG Extra Business

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon
 

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

HVG Extra Business HVG Extra Business