Ezek most a világ legértékesebb autómárkái, íme a toplista
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2018-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2018-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
Összeveszett a Keserű Méz nevű magyar sörmárka két megálmodója, emiatt most ugyanilyen néven két ital van forgalomban.
Erre a márkajelzésre mostantól egész biztosan egy picit máshogy fog tekinteni.
Lássuk, hogy jelenleg mely autómárkák képviselik a legnagyobb értéket! A Tesla egyelőre nincs a top10-ben, de nagyon jön fel.
A 35 éves újságíró, divatblogger, Mengyán Eszter 2016 októberében elhatározta, hogy egy éven át nem vesz egy új ruhadarabot sem. A kihívás ugyan véget ért, de Eszter azóta is a túlfogyasztásra ösztönző, környezetszennyező, a benne dolgozó, zömmel harmadik világbeli nőket és gyerekeket kizsákmányoló fast fashion alternatíváját kutatja.
Mintegy 3,2 milliárd forintból épített gyártó- és palackozóüzemet a Márka Üdítőgyártó Kft. a Bács-Kiskun megyei Felsőlajoson 500 millió forint európai uniós támogatással.
A ranglista elején egy japán és két német autógyártó található, mely márkák összértéke mintegy 77 milliárd dollárra tehető.
Sporteredmények, sportág és a hirdetők érdeklődése alapján állította össze a Forbes a legértékesebb sportolók listáját. Tudta ön, hogy a 23 éves Babos Tímea az évek során hárommillió dollárt ütögetett össze?
David Meerman Scott amerikai marketingstratéga szerint lassan leáldozhat a ma ismert közösségi oldalaknak, mert algoritmusaikat sem a júzerek, sem hirdetők nem szeretik igazán. Interjú.
A fogyasztók a közösségi média korában látványosabban reagálnak a márkaarculat változásaira, mint korábban. Igaz ez azokra az esetekre is, amikor a frissítés bejön a vásárlóknak, de még inkább, ha nem.
Már ha a kínai hamisítók bajlódnak azzal, hogy bejegyeztessék a kicsit megváltoztatott márkajelzéseiket.
Nincsenek szigorú, unott teremőrök, akik rászólnának a látogatókra egy pisszenésért, vagy mert közelebbről akarnának szemügyre venni valamit. Sőt, éppen hogy interaktív programokkal, kóstoltatással, kézműves foglalkozásokkal lettek népszerűek a márkamúzeumok.
Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?
A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.
"A jó szomszéd" az vajon kicsoda? Tesztelje, hogy mennyire tudta megdolgozni az agyát a magyar márkák marketingje!
Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze a magyar üzletekben, de van számos olyan termék, amelynél ragaszkodunk az „igazi” márkákhoz.
Vitathatatlanul a technológiai márkák a legértékesebbek a világon – ez derül ki a Forbes vadonatúj listájából.
A Cadbury örülhet, a négyosztatú csokiforma nem a Nestlé előjoga a brit fellebbviteli bíróság szerint.
Az egyszerűségre, Napóleonra és a szerelemre esküszik a nagy múltú pezsgőház örököse, a 38 éves Clovis Taittinger, aki szerint italait gyógyszertárakban is kellene forgalmazni.