Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze a magyar üzletekben, de van számos olyan termék, amelynél ragaszkodunk az „igazi” márkákhoz.
Tavaly minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket az év során – áll a GfK legfrissebb elemzésében. A saját márkás termékek piaci részesedése elérte a 25 százalékot, vagyis a gyorsan forgó hétköznapi cikkek forgalmának egynegyedét a kereskedelmi láncok saját márkái adják.
Változatlan a helyzet a kereskedelmi márkák csatornánkénti teljesítménye kapcsán: súlyuk immár évek óta a diszkont csatornában a legjelentősebb (ennek vezető áruházláncai az Aldi, a Lidl és a Penny Market). E bolttípusban a saját márkás termékek már az FMCG-forgalom közel kétharmadát adják. A második legerőteljesebb a kereskedelmi márkák jelenléte és teljesítménye a drogéria csatornában, és itt nőtt a legerőteljesebben az arányuk az elmúlt két évben.
A nedves tisztítókendőknél a saját márkák aránya 73 százalék, de nagyon magas a vatta, a fagyasztott burgonya, a fagyasztott zöldség és a konzerv zöldség esetében is.
A hagyományos értelemben vett önálló márkákhoz leginkább az áztatószereknél, a hajszínezőknél az instant kávémixeknél, a fogkrémeknél és a dezodoroknál ragaszkodnak a magyar vásárlók.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.