Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Rendületlenül nő a saját márkák piacrésze a magyar üzletekben, de van számos olyan termék, amelynél ragaszkodunk az „igazi” márkákhoz.
Tavaly minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket az év során – áll a GfK legfrissebb elemzésében. A saját márkás termékek piaci részesedése elérte a 25 százalékot, vagyis a gyorsan forgó hétköznapi cikkek forgalmának egynegyedét a kereskedelmi láncok saját márkái adják.
Változatlan a helyzet a kereskedelmi márkák csatornánkénti teljesítménye kapcsán: súlyuk immár évek óta a diszkont csatornában a legjelentősebb (ennek vezető áruházláncai az Aldi, a Lidl és a Penny Market). E bolttípusban a saját márkás termékek már az FMCG-forgalom közel kétharmadát adják. A második legerőteljesebb a kereskedelmi márkák jelenléte és teljesítménye a drogéria csatornában, és itt nőtt a legerőteljesebben az arányuk az elmúlt két évben.
A nedves tisztítókendőknél a saját márkák aránya 73 százalék, de nagyon magas a vatta, a fagyasztott burgonya, a fagyasztott zöldség és a konzerv zöldség esetében is.
A hagyományos értelemben vett önálló márkákhoz leginkább az áztatószereknél, a hajszínezőknél az instant kávémixeknél, a fogkrémeknél és a dezodoroknál ragaszkodnak a magyar vásárlók.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Az még nem dőlt el, meddig lesz elérhető.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.
Fedinec Csilla szerint enyhíthető lett volna a feszültség a kárpátaljai magyar férfi halála ügyében, ha értelmes párbeszéd indul Ukrajnával.