#márkahűség





Kevesebb Facebook, több vodka: a koronavírus igencsak bekavart
 

Kevesebb Facebook, több vodka: a koronavírus igencsak bekavart

A koronavírus-járvány sok szempontból megváltoztatta az életünket, még olyan területeken is, amelyekre sosem gondolnánk. Például, hogy miként viszonyulunk a különböző technológiai szolgáltatásokhoz, termékekhez, és hozzájuk viszonyítva más márkákhoz.

hvg.hu hvg.hu

Az outletek népszerűségével a koronavírus sem tud mit kezdeni
 

Az outletek népszerűségével a koronavírus sem tud mit kezdeni

A kijárási tilalom feloldása után megrohanták a magyarok az outleteket, a forgalom még a válság előttihez képest is nőtt. Ugyanakkor a bevásárlóturizmus elmaradását ők is megérzik. Az még kérdés, hogy az outletekre is igaz lesz-e az a megállapítás, miszerint semmi nem lesz ugyanolyan, mint a járvány előtt.

Dobos Emese Dobos Emese


Miért mindig ugyanazt a márkát vásároljuk?
 

Miért mindig ugyanazt a márkát vásároljuk?

A marketing alattomos erővel hat a tudattalan énünkre, és már ott is egy tábla csoki a kezünkben. A neuromarketingesek legalábbis ezt akarják mindenkivel elhitetni, és hozzáteszik, hogy a döntéseinkért az agyi törzsdúcok területe a felelős. Tényleg ilyen egyszerűen működik?

HVG Extra Business HVG Extra Business


Kiderült, milyen terméknél márkahű a legtöbb magyar
 

Kiderült, milyen terméknél márkahű a legtöbb magyar

Magyarországon a mobilszolgáltatókhoz és a mobiltelefonok gyártóihoz ragaszkodnak legjobban a fogyasztók: előbbinél a megkérdezettek 87, utóbbinál 84 százaléka tart ki teljesen vagy általában - állapította meg a Nielsen piackutató a fogyasztók lojalitásáról végzett felmérésében.

MTI MTI