Jön az új Audi A4: V6-os dízel nélkül, automatikus parkolócetli fizetéssel
Minden valószínűség szerint az Allroad szabadidő-autó kiviteltől is búcsút kell vennünk.
Minden valószínűség szerint az Allroad szabadidő-autó kiviteltől is búcsút kell vennünk.
A BMW nem tett más, mint a legmodernebb villanymotoros hajtásláncra cserélte az X3-as divatterepjáró belsőégésű motorját. Budapesten autóztunk a 460 kilométeres hatótávval kecsegtető újdonsággal.
A 330 lóerős motorral szerelt német oldtimer végsebessége meghaladja a 260 km/h-t.
Az idén 18. születésnapját ünneplő Porsche Cayenne a német gyártó igazi sikermodellje.
A plugin hibrid hajtásláncú újdonság elektromos hatótávja eléri a 74 kilométert.
Hivatalosan is megérkezett hazánkba a 150-310 lóerős Cupra Formentor.
A BMW i4 M50-es típusjelzésű csúcsmodellje 460 lóerős teljesítménnyel fog rendelkezni.
Ennek a közel 5 évtizedes múltra visszatekintő Porschénak a mai plugin hibridekhez hasonlóan mindkét oldalt található egy-egy tanksapka fedele.
Az újdonság meghajtásáról egy 3 literes benzinmotor és egy villanymotor gondoskodik.
A nem is olyan rég piacra dobott hatalmas SUV hamarosan megkapja első ráncfelvarrását.
Itt az újabb bizonyíték arra, hogy a német gyártók szerint korai lenne még temetni a dízelmotorokat.
A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja.
A 320 lóerős motorral szerelt német SUV komoly menetdinamikával kecsegtet.
Az Audi TTS Competition Plus turbós benzinmotorja 10 lóerővel gazdagabb lett.
Ha kell, a nyugalom négykeréken gördülő szigete, és ha kell, akkor mindent letaglózó dízelmozdony. Mindennel együtt belefér egy komplett család. Ráadásul a teljesítményéhez képest szinte semmit sem fogyaszt. Csak győzzük kifizetni a vételárát.
Vádlimasszázs, elektromosan nyitható/csukható ajtók, aktív zajkioltás és 630 lóerő, hogy csak néhány érdekességet emeljünk ki.
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
Fém- helyett szövettetővel és a korábbinál nagyobb csomagtartóval támad az újdonság.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
Lengyelországban találtak még néhány száz extra lóerőt a remek 4 literes biturbó V8-as motorban.