NDK kabriózás kimaxolva: 2,2 millió forint ez a kiváló magyar Trabant Tramp
Ennek a nyitható tetős kelet-német csodának alaposan megkérik az árát, de a típus rajongóinak vélhetően simán megér ennyit a hamisítatlan NDK feeling.
Ennek a nyitható tetős kelet-német csodának alaposan megkérik az árát, de a típus rajongóinak vélhetően simán megér ennyit a hamisítatlan NDK feeling.
Ebbe az autóba beülve olyan érzésünk támadhat, mintha néhány évtizeddel visszatekerték volna az idő kerekét.
Egykoron csak a pártfunkcionáriusok és a tehetősebbek ülhettek ilyen autóba, most viszont bő 2 millió forint ellenében lényegében bárki.
Ez bizony egy igazi első látásra szerelem kategóriás sportautó, ami már a beindítás előtt az egekbe emeli a hozzáértők pulzusát.
Két, egymástól nagyon eltérő kocsi, melyek közös vonása, hogy egykoron a zenetörténelem egy-egy nagy alakja vezette őket.
Szegény öreg 601-es mindenképpen jobb sorsot érdemelt volna, a születésnapi mentés sajnos nem a tervek szerint zajlott.
A keletnémet autómárka első modelljének legelső példányai ma húzhatják be a hatodik ikszet.
A Csehszlovák autógyártás remek farmotoros modelljének ezen példánya kivételesen jó állapotban maradt meg.
Ennek a járgánynak mind a külcsínje, mind pedig a felhasználási lehetősége igen egyedi.
Ez az autó egy 70-es évekbeli oldtimernek tűnik, de a lemezei alatt modern technika rejtőzik.
Az egykoron világhírű magyar autóbuszgyártás néha meglepően furcsa modelleket is produkált.
Ez a holland négykerekű nemcsak amiatt érdekes, mert a világon elsőként mind a négy kerekén volt hajtás.
Igazi időutazásra hív ez a megkímélt állapotú, nem éppen tegnap gyártott szovjet négykerekű.
Pedig volt ilyen, csak nem húzta sokáig. És tudta, hogy ekkor startolt el a 311-es Wartburg?
Nem kevés pénz ez egy több mint 40 éves NDK járgányért, de az időutazás ezen formájának bizony ez az ára.
Egy ilyen régi szocialista autó egyre nagyobb értéket képvisel mostanság. Főleg akkor, ha ennyire patika állapothoz van szerencsénk.