Az Opelek Szent Grálja: eladó egy történelmi jelentőségű Lotus Omega
Az új gazdára váró példány a második legrégibb Lotus Omega, ami eredetileg sajtóautó szerepkört töltött be.
Az új gazdára váró példány a második legrégibb Lotus Omega, ami eredetileg sajtóautó szerepkört töltött be.
A technológia fejlődésének köszönhetően ma már a belépő szintű, alapmodell autókban is olyan megoldásokkal találkozhatunk, ami pár éve még csak a legfelsőbb, prémium kategória sajátja volt.
Az új hajtásláncok az Insignia Grand Sport limuzinban és az Insignia Sports Tourer kombiban egyaránt elérhetők.
Az magyar piacon is legjobban fejlődő szegmensben újult meg százszázalékosan az Opel szabadidő-autója. És már az elektromos változat sem maradhatott el.
Jelen tesztalanyaink messze nem egy méretkategóriában versenyeznek és a hajtásuk sem lehetne ennél eltérőbb, de a nagyon hasonló vételár most kivételesen mégis egy helyre sodorta őket. Következzék a praktikus gázolajos és a kompakt elektromos összecsapása!
Az Opel vezére szerint az uniós környezetvédelmi célkitűzések teljesítése fontosabb feladat az autóeladások növelésénél.
A nemrégiben debütált Mokka designelemeivel támadó újdonság nevéből kikopott az X jelzés.
A francia PSA-konszern német márkájának kompakt modellje várhatóan 2021-ben újul meg teljesen.
Az Opel új üzleti modellt vezet be nálunk, amelynek részeként lecserélik az importőrt.
A francia PSA által a közelmúltban felvásárolt német gyártó friss információkat közölt az új szabadidő-autó kapcsán.
A német cég minden jövőbeli modellje megújult logóval mutatkozik majd be.
Az autó vezetője egy teherautónak ütközött. A sofőrt kritikus állapotban vitték kórházba.
Az új kompakt szabadidő-autó megmutatja, milyen designt kapnak a közeljövőben érkező Opelek.
A PSA csoport gyártásért felelős alelnöke szerint „fokozatosan és biztonságosan” indítják meg a gyártást, „ez a két kritérium határozza majd meg az elkövetkező hetek és hónapok döntéseit”.
Az Opel praktikus családi kocsija egyetlen területre fókuszál. Az alacsony fogyasztásra, ami miatt azt is bevállalták, hogy a típus mostantól már kizárólag 3 hengeres motorokkal készül.
A teljes magyar ipar majdnem harmadát az autógyártás jelenti, a GDP 4-5 százalékát ez a szektor adja. A koronavírus nélkül is bajban lenne az autóipar, a járvány viszont extrémen súlyossá teszi a helyzetet. És azt sem tudni még, mi lesz a beszállítókkal, valamint a több tízezer alkalmazottal.
A cégnél 850 fő dolgozik állományban, az üzemstopot első körben a hónap végéig vezetik be.
Szentgotthárdon motorokat gyártanak, arról egyelőre nem érkezett bejelentés, hogy ott mi lesz.
A magyar autógyárak termelésében egyelőre nem okozott fennakadást a koronavírus terjedése.