Lebonthatják az egykor pezsgő, mára szégyenfolttá pusztult pécsi Vásárcsarnokot
Parkolóház vagy mélygarázs épülhet a helyén.
Parkolóház vagy mélygarázs épülhet a helyén.
A Volkswagen Touareg „arccal előre" ért földet, de megvédte az utasát.
Szerda délig egy járat sem indul, kérik az utasokat, ne is közelítsék meg a területet.
Az utolsó parkolóhelyre belógó autót tették helyre.
Vitézy Dávid, a Budapesti Fejlesztési Központ vezérigazgatója szerint sem kellene megépíteni.
Szorulnak ki a városok belső területéről az autók, de mi legyen a lakók autóival? A mélygarázsok és parkolóhelyek építése megoldás lehetne, de erre épp a legkritikusabb részeken nem nagyon van mód. A probléma részei a legális kiskapuk: az új építésű ingatlanoknál 1970 óta lenne kötelező megfelelő garázst, parkolóhelyet is építeni, de ki lehet váltani pénzzel, amivel mindenki jól jár, kivéve a település lakóit.
A felcsúti dollármilliárdos a helyi önkormányzattal közös cége épít a főtérre parkolóházat, ami miatt lezárták az üzletház egyik bejáratát, csak a hátsó kapun lehet megközelíteni. Az egyik boltos szerint nem találnak oda a vevők, velük pedig nem egyeztettek.
A kormányhivatal nem indokolta a döntést, az Index szerint a reptéri vasútnak lenne útban az épület.
Lassan csak kipattanunk a kocsiból az áruház előtt, a többit elvégzi az önvezető autó.
A reptéren 44 légitársaság több mint 100 úti cél felé indít járatokat, szükség van a folyamatos bővítésre.
Ezzel az új megoldással az ígéretek szerint minden korábbinál gyorsabban rálelhetünk majd a ránk váró üres parkolóhelyre.