Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A kormányhivatal nem indokolta a döntést, az Index szerint a reptéri vasútnak lenne útban az épület.
Hétfői döntésével visszavonta a hatszintes ferihegyi parkolóház engedélyét Budapest Főváros Kormányhivatala – írja az Index. Az építési engedély visszavonását nem indokolta a kormányhivatal, de a lap szerint elképzelhető, hogy a későbbre tervezett reptéri vasútnak lenne útban a betonmonstrum.
A munka már elkezdődött, sőt a földmunkákat és a korábbi szintbeni parkoló elbontását már korábban elindította a reptér.
A Közlekedő Tömeg Egyesület nemrég éppen azért kritizálta a parkolóház megépítését, mert elfoglalta volna a majdani vasútállomás helyét. Mint mondták: a parkolóház megépítésével jelentősen megdrágul, vagy akár lehetetlenné is válik a jövőbeli repülőtéri vasútvonal állomásának ideális, a terminálhoz közeli elhelyezése.
Az egyesület szerint az elmúlt évtizedekben a repülőtér vasúti kiszolgálására készült koncepciók közül a legelőnyösebbnek az mutatkozik, amelynek értelmében Pestszentlőrinc és Monor állomás között új nyomvonal épülne, ami így a Budapest–Cegléd vonalon az országos vasúthálózat részévé válna. Ezzel a megoldással nemcsak Budapest, hanem az ország nagy része is gyors és kényelmes kapcsolatba kerülne a repülőtérrel. Fontos volna viszont, hogy az állomás a terminál épületéhez a legözelebb kapjon helyet. Ehhez föld alatti létesítmény építése volna szükséges, amit csak a felszínről lehet gazdaságosan kivitelezni. A szervezet szerint ennek lehetősége veszik el, ha a jelenleg felszíni parkolóként használt területet beépítik.
A hatszintes parkolóház megépítését a repülőtér korábban azzal indokolta, hogy a rekordmértékű utasforgalom-növekedésnek köszönhetően a parkolási igények is dinamikusan nőnek. A 40 millió euróba, azaz 13 milliárd forintba kerülő épület 2500 parkolóhelyet biztosított volna a repülőtérre érkező autósoknak. Átadását 2020 második negyedévére ígérték.
Kedd délután a repülőtér üzemeltetője, a Budapest Airport közölte az MTI érdeklődésére, hogy a társaság a Fővárosi Kormányhivatal döntésének megfelelően felfüggesztette a 2. terminál melletti parkolóház építését. „A Budapest Airport a beruházáshoz minden előírást maradéktalanul betartva szerzett jogerős építési engedélyt 2018 márciusában, amelyet a kormányhivatal most az eljárás folyamatában felmerült hatósági hiba (egy hiányzó szakhatósági jóváhagyás) miatt felfüggesztett. Az eljárási hiba orvoslásában a BA minden támogatást megad az illetékes hivataloknak.”
Jelezték: bíznak abban, hogy az eljárási hiba kiküszöbölése után folytatódhat az utasok érdekeit szolgáló parkolóház építése, amelyet a tervek szerint 2020. második negyedévében vehet birtokba az utazóközönség.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Élhetnek-e együtt valaha az izraeliek és a palesztinok? Mit gondol egy izraeli katona arról, akik nem akarják a gázai háborút? Földes András izraeli videóriportja erre is rákérdez, és azt is megmutatja, hogy milyen háború zajlik maguk az izraeliek között.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.