A „La Ferme des Peupliers”, magyarul: a „Nyárfák farmja” nevű gazdaság vezetője, első reakciójában, meglepetésének adott hangot. Őszinte örömmel konstatálta, hogy Beckhamnek ízlik a joghurtjuk. És az is mondta, hogy a bejegyzés megjelenése óta elárasztják őket a rendelési szándékot kinyilvánító cégek, amelyek eddig nem is tudták, hogy ez a normandiai joghurt létezik. Edouard Chedru cégfőnök elmondta, hogy minimum a termelés megkétszerezéséről kell gondoskodniuk. De ez egy kellemes gond.
A normandiai gazdaság jelenleg csak 35 embert alkalmaz és 180 tehenet tart. Igaz, már 2007 óta a világ legjobb szállodáit és éttermeit látják el joghurtjaikkal. Az olcsó szupermarketek polcain nem érdemes Peupliers joghurtokat keresni, ezek csak a legdrágább párizsi élelmiszer boltokban lelhetők fel. Hogy miért pont most fedezte fel Beckham ezt a joghurtot, nagy kérdés. Persze lehet véletlen is, de az üzleti világban a szerencse szerepe, ezen a szinten szinte kizárható. Főleg ha tudjuk, hogy az egykor jó focistából rafinált üzletember lett- írja a Le Figaro.
Nemrég az Adidas-szal kötött szerződést az ő nevét viselő foci csukák forgalmazásáról. Ez sem szupermarket termék, a cipők ára 220 és 350 euró között van. De a Beckham név fényezéséhez az is hozzájárul, hogy épp a napokban derült ki: hamarosan az amerikai profi labdarúgó ligában (MLS) szerepelhet majd az ő nevét viselő csapat, a „Miami Beckham United”. Ennek persze elvben nincs köze a joghurt bizniszhez, de a Beckham név forgatása legalább olyan fontos a fociban, mint minden más eladható termék marketing stratégiájában. Hogy a joghurt bizniszből mekkora Beckham haszna, arról egyelőre nincs információ, de aligha valószínű, hogy csak pillanatnyi hangulatának engedelmeskedve ajánlotta 42 millió Instagram követőjének a „La Ferme des Peupliers” termékét.