A vegák jobbak az ágyban, az erő mégsem velük van
Médiabiznisz: a Super Bowl volt minden idők legnézettebb műsora
A magyar idő szerint hétfő hajnalban véget ért Super Bowl, azaz a profi amerikaifutball-bajnokság (NFL) döntője volt minden idők legnézettebb televíziós műsora az Egyesült Államokban.
Sztárok és hatalmas esések a Super Bowl-döntőn - Nagyítás-fotógaléria
A Green Bay Packers nyerte a 45. Super Bowlt. A magyar idő szerint hétfő hajnalban játszott mérkőzésen az NFL győztese a Pittsburgh Steelerst verte meg 31-25 arányban.
A Sajtfejűek nagy napja - A Green Bay nyerte a Super Bowlt
A Green Bay Packers nyerte a 45. Super Bowlt. A magyar idő szerint hétfő hajnalban játszott mérkőzésen az NFC győztese a Pittsburgh Steelerst verte meg 31-25 arányban.
Miért így hirdetett a Google a Super Bowlon?
A Super Bowl az amerikai sportélet elsőszámú eseménye, amin hirdetni presztízs. Idén a Google is belépett a hirdetők közé, a Csirip online PR-blog szerzője azonban nem érti, miért egy sima brandépítő reklámmal.
Super Bowl: ezer dolláros jegyek, 3 milliós reklámszpotok
Az Egyesült Államokban az elmúlt napokban tapasztalt ítéletidő sem tudta elvonni a figyelmet a világ legnagyobb egynapos sportrendezvényének tartott Super Bowl vasárnapi, 45. felvonásáról, mely során a Green Bay Packers a Pittsburgh Steelersszel csap össze a profi amerikaifutball-liga (NFL) bajnoki címéért járó Vince Lombardi trófeáért.
Üzlet a Super Bowl alatt: eladták a Huffington Postot
Az amerikai AOL 315 millió dollárért megveszi a Huffington Post című híroldalt, ez lesz az utóbbi idők egyik legnagyobb cégfelvásárlása az internetes lapok piacán – tette közzé az Advertising Age magazin.