szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Vajon mi lehet a fő termékelőnye egy hipermodern mikrohullámú sütőnek? A gyorsasága. Ebből indultak ki a Y&R Thailand munkatársai, akik azt a feladatot kapták, hogy különleges módon népszerűsítsék az új LG mikrót.

Az ügynökség a gyorsaságot egy meglehetősen morbid akcióval szemléltette: mozgó tengeri ételeket telepített egy forgalmas bevásárlóközpont akváriumába. De a sült makrélák, szójás sabák és panírozott királyrákok valójában kis robotok voltak, így "döglötten" is izegtek-mozogtak a vízben - olvasható az Addict blogon. A reklámot megnézheti a blog friss bejegyzésében.
hvg.hu Napi merítés

Kreatív reklámötlet sörnyitóval

Ön szerint milyen egy jó reklám? Humoros? Érdekes? Elgondolkodtató? De talán az a legjobb, ha valami hasznunk származik a reklámból - írja az Addict blog szerzője.

hvg.hu Napi merítés

Elkészítették a legjobb balesetmegelőzési reklámot

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De bármi is legyen a koncepció, ezeknek a reklámoknak a szívet is meg kell érinteniük. Egy ausztrál közlekedésbztonsági szervezet pont ilyen reklámot készített.

hvg.hu Napi merítés

Vérfürdővel kampányolnak az ittas vezetés ellen Dániában

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az ijesztgetésre esküsznek. Olyat azonban ritkán látni, ahol mindkét megközelítés az üzenet szolgálatában áll. Dániában ilyen kampányfilmet készítettek az ittas vezetés ellen.

A szlovák kormány is orosz diplomatákat utasított ki

A szlovák kormány is orosz diplomatákat utasított ki

Csak rámutatnak az anyajegyre ezzel a kütyüvel, és megmondja, bőrrákról van-e szó

Csak rámutatnak az anyajegyre ezzel a kütyüvel, és megmondja, bőrrákról van-e szó

Elhíztunk a karanténban, nincs nálunk Covid-veszélyeztetettebb nép Európában

Elhíztunk a karanténban, nincs nálunk Covid-veszélyeztetettebb nép Európában