szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Csomagolása által válhat kedvenccé az áru, de a rossz csomagolás a jó árut is tönkreteheti - írja a Facelift reklámblog, 50 olyan italcsomagolást mutatva be, amelyek nemcsak a vásárlót vonzzák, hanem versenytársaik közül is kiemelkednek.

A magyar piac fényévekre van attól, hogy hasonlóan eredeti csomagolásokkal rukkoljon elő. Idehaza "a dzsúzok csomagolásán általában ötlettelenül mindössze egy nagy halom gyümölcs van, ronda tipóval, tejesdobozaink elcsépelten tehénfoltosak, a borcímkéink meg ügyesen pozicionálják lejjebb borainkat". Állítólag egyes New York-i éttermekben a jó minőségű és közkedvelt magyar borokat a pincérek áttöltik egy másik palackba, mielőtt kiviszik a vendégeknek, mert annyira ronda a címkéjük - írja a szerző. Ha kíváncsi a Facelift reklámblog válogatására, kattintson!

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!