Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
A szakemberek szerint a Ferrari az autójára ragasztott vonalkóddal megszegte a dohánytermékek reklámozásáról szóló törvényt, mégpedig súlyosan – olvasható az Adrenalin blogon.
Mint köztudott, a Forma-1-ben jó ideje tilos dohánytermékeket reklámozni – pedig a sportágnak korábban rendkívül erős üzleti kapcsolata volt a gyártókkal. A márkák eleinte megpróbálták kihasználni a kiskapukat, hogy továbbra is a rajongók fejében maradjanak. A tilalom ellenére a Marlborónak is 2011-ig szóló szerződése van a Ferrarival, amit még 2001-ben kötött, és ami évente 1 milliárd dollárt hoz az istállónak. A mostani botrányt az váltotta ki, hogy a szakemberek szerint a vonalkód, ami a Ferrari kasztniján, valamint Fernando Alonso és Felipe Massa ruháján és sisakján látható, egyértelműen egy a Marlboro dobozára emlékeztet. A csapat és a cég egyaránt cáfol – írja a blog szerzője. Részletekért látogasson el az Adrenalin blogra.