Mint köztudott, a Forma-1-ben jó ideje tilos dohánytermékeket reklámozni – pedig a sportágnak korábban rendkívül erős üzleti kapcsolata volt a gyártókkal. A márkák eleinte megpróbálták kihasználni a kiskapukat, hogy továbbra is a rajongók fejében maradjanak. A tilalom ellenére a Marlborónak is 2011-ig szóló szerződése van a Ferrarival, amit még 2001-ben kötött, és ami évente 1 milliárd dollárt hoz az istállónak. A mostani botrányt az váltotta ki, hogy a szakemberek szerint a vonalkód, ami a Ferrari kasztniján, valamint Fernando Alonso és Felipe Massa ruháján és sisakján látható, egyértelműen egy a Marlboro dobozára emlékeztet. A csapat és a cég egyaránt cáfol – írja a blog szerzője. Részletekért látogasson el az Adrenalin blogra.
Rejtett Marlboro-reklám a Ferrarikon?
A szakemberek szerint a Ferrari az autójára ragasztott vonalkóddal megszegte a dohánytermékek reklámozásáról szóló törvényt, mégpedig súlyosan – olvasható az Adrenalin blogon.

Európai vezetők nyilatkozatban álltak ki az ukrajnai béke szükségessége mellett
Itt van Orbán megfejtése az alaszkai csúcsról: A háborúpárti erők hiteltelenítik a találkozót
Putyin elérte fő célját: rehabilitálták a világ egyik vezetőjeként – lapok az amerikai-orosz csúcsról
Egybehangzóan ítéli meg a nyugati sajtó az alaszkai csúcstalálkozótt.
Ez hangzott el a Putyin-Trump sajtótájékoztatón
Mire lehet következtetni Trump és Putyin testbeszédéből?
Mentsétek meg Orbán Viktort, épp megalázza magát a hatalomért
Leállt a MÁV online jegyértékesítő rendszere
Elárulta a MÁV, honnan van pénz a késések utáni jegyár-visszatérítésre
Aláírásgyűjtésbe kezdtek Nagymaroson, hogy ne épülhessen szállodahajó-kikötő a Duna-parton
A polgármester és a képviselőtestület lehetőségei már korlátozottak.