szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szakemberek szerint a Ferrari az autójára ragasztott vonalkóddal megszegte a dohánytermékek reklámozásáról szóló törvényt, mégpedig súlyosan – olvasható az Adrenalin blogon.

Mint köztudott, a Forma-1-ben jó ideje tilos dohánytermékeket reklámozni – pedig a sportágnak korábban rendkívül erős üzleti kapcsolata volt a gyártókkal. A márkák eleinte megpróbálták kihasználni a kiskapukat, hogy továbbra is a rajongók fejében maradjanak. A tilalom ellenére a Marlborónak is 2011-ig szóló szerződése van a Ferrarival, amit még 2001-ben kötött, és ami évente 1 milliárd dollárt hoz az istállónak. A mostani botrányt az váltotta ki, hogy a szakemberek szerint a vonalkód, ami a Ferrari kasztniján, valamint Fernando Alonso és Felipe Massa ruháján és sisakján látható, egyértelműen egy a Marlboro dobozára emlékeztet. A csapat és a cég egyaránt cáfol – írja a blog szerzője. Részletekért látogasson el az Adrenalin blogra.
Lezuhant egy gyerek az esztergomi várfalról, mentőhelikopter ment érte

Lezuhant egy gyerek az esztergomi várfalról, mentőhelikopter ment érte

3,5 milliárd forintra drágult a mezőhegyesi ménesbirtok vízágyas tehénistállója

3,5 milliárd forintra drágult a mezőhegyesi ménesbirtok vízágyas tehénistállója

Románia kezdeményezte az EU-nál, hogy vegyék le a medvét a veszélyeztetett fajok listájáról

Románia kezdeményezte az EU-nál, hogy vegyék le a medvét a veszélyeztetett fajok listájáról

Diktatúrában nem érdemes hősködni – kipróbáltuk, rossz vége lett

Diktatúrában nem érdemes hősködni – kipróbáltuk, rossz vége lett