szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Louis Vuitton luxus kategóriájú divatmárkát is megérintette a közelgő labdarúgó világbajnokság. A brand exkluzivitásához illően élő futball-legendák – Pelé, Maradona és Zidane – működnek közre a legújabb kampányban – olvasható a Sportsmarketing blogon.

Három korszakos zsenit kért fel a Louis Vuitton, hogy a labdarúgás legnagyobb eseményére időzített hirdetéseiben szerepeljenek. A trió mindegyik tagja világbajnok. Pelé, Maradona és Zidane a koncepció szerint egy tradicionális madridi kávézóban, a Café Maravillas-ban futottak össze egy csocsómeccs erejéig, háttérben az elmaradhatatlan, azonnal felismerhető LV monogramot viselő utazótáskákkal – írja a blog szerzője. Részletekért, és a reklám megtekintéséért látogasson el a Sportsmarketing blogra.
Sport

Pelé szerint ötesélyes a világbajnokság

Minden idők egyik legjobb labdarúgója, Pelé szerint öt ország válogatottjának van valós esélye arra, hogy döntőbe jusson a június 11-én kezdődő világbajnokságon.

Nyolc emberenként van egy, aki valóban szereti a savanyú ízt

Nyolc emberenként van egy, aki valóban szereti a savanyú ízt

Csúfos véget ért a Doors által világhírűvé tett Morrison Hotel

Csúfos véget ért a Doors által világhírűvé tett Morrison Hotel

Van bank, ahol már január másodikán lehet munkáshitelt igényelni

Van bank, ahol már január másodikán lehet munkáshitelt igényelni

Hogyan éljünk együtt a mesterséges intelligenciával? – 4. rész: Hogyan alakul az MI jövője?

Hogyan éljünk együtt a mesterséges intelligenciával? – 4. rész: Hogyan alakul az MI jövője?