Interaktív reklám a YouTube segítségével
Valóságshow focidrukkereknek
A dél-afrikai labdarugó-világbajnokság hivatalos sörszponzora, a Budweiser egy meglehetősen egyszerű, ám annál viccesebb kampánnyal rukkolt elő a nagy sporteseményre: a márka elindított egy online valóságshowt - olvasható az Adrenalin blogon.
Katonának szánták, halálra ítélték: beszélgetés Klapka Györggyel
Majdnem katona, színész, artista, táncos, halálra ítélt embercsempész, kocsmáros, reklámügynök, autólízing pioneer, zálogházas, dióspecialista. Mindenekelőtt pedig nagy mesélő. Az Adrenalin blog szerzője Klapka Györggyel készített interjút.
Ma már nem lehet figyelmen kívül hagyni a közösségi médiát
Néhány évvel ezelőtt a civil mozgalmak javarészt utcai tüntetéseket, petíciók aláírását, vagy csoportos akciókat jelentettek. De mindez most megváltozni látszik. Egy új médiumnak köszönhetően már olyanok is kinyilvánítják a véleményüket, akik eddig nem akarták, vagy egyszerűen nem tudták - olvasható az Adrenalin blogon.
Elkészült minden idők legjobb Nike reklámja
Látványos, izgalmas, fordulatos, humoros, szórakoztató és monumentális a Nike új reklámja, amit a foci-vb-re szánt - olvasható az Adrenalin blogon.
A Shell kihasználja a BP katasztrófáját
Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni - olvasható az Adrenalin blogon.