szerző:
kadarm
Tetszett a cikk?

Egy amerikai fehérnemű cég azt állítja, a televíziós csatornák azért nem voltak hajlandóak reklámfilmjét sugározni, mivel túl nagynak tartották az átlagnál termetesebb modell melleit.

A különböző nagy nézettségű amerikai tévéműsorok, mint a sport bajnokságok döntői, illetve jelen esetben az American Idol (az ottani Megasztár) kapcsán rendszeresek a betiltott, letiltott reklámokról megjelenő hírek. Bizonyos cégek és szervezetek már szinte sportot űznek abból, hogy szándékosan provokatív filmet készítenek, amiről tudják, hogy a nézői feljelentésektől és büntetésektől rettegő csatornák úgysem fogják elfogadni, aztán pedig hatalmas média figyelemre tesznek szert a letiltott reklám netes nézettségével.

Elképzelhető, hogy a Lane Bryant nevű, nagyobb méretet viselő hölgyek számára fehérneműket gyártó cég is ezen a módon próbálta meg felhívni a figyelmet termékeire, de számos forrás azt állítja, valódi diszkrimináció érte a vállalatot. A Lane Bryant modellje ugyanis, célcsoportjának megfelelően termetes hölgy, sokan azt is mondanák rá valószínűleg, hogy kövér, ennek megfelelő méretes keblekkel. A diszkriminációt kiáltó médiumok azt állítják, hogy a hatalmas mellek miatt utasították el a tévécsatornák a reklámfilmet, túlságosan is szexuálisnak és zavarónak találva azokat.

A cikk folytatását és a videót ide kattintva érheti el.

Trump már arra készül, hogy visszavonulót fúj a kereskedelmi háborúban?

Trump már arra készül, hogy visszavonulót fúj a kereskedelmi háborúban?

Háttérzene szól ott, ahol dolgozik? Na, az baj lehet

Háttérzene szól ott, ahol dolgozik? Na, az baj lehet

Trump az amerikai–kínai tárgyalás előtt: A 80 százalékos vám „helyesnek tűnik”

Trump az amerikai–kínai tárgyalás előtt: A 80 százalékos vám „helyesnek tűnik”

Szakértő a HVG-nek: Nem formabontó, ha Magyarország kémhálózatot épített ki egy szomszédos országban

Szakértő a HVG-nek: Nem formabontó, ha Magyarország kémhálózatot épített ki egy szomszédos országban