szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni - olvasható az Adrenalin blogon.

A márka állítása szerint egy "jobb energiajövőt épít", azaz segít az embereken és a környezeten - ellentétben a BP-vel. Ez az új irány így nem csak, hogy csökkenteni fogja a gyárak káros kibocsátását, de egyenesen eltünteti a szennyeződést a levegőből - írja a blog szerzője. A reklámvideóért látogasson el az Adrenalin blogra.
hvg.hu Napi merítés

Rejtett Marlboro-reklám a Ferrarikon?

A szakemberek szerint a Ferrari az autójára ragasztott vonalkóddal megszegte a dohánytermékek reklámozásáról szóló törvényt, mégpedig súlyosan – olvasható az Adrenalin blogon.

hvg.hu Napi merítés

Vissza a kőkorszakba, két és fél perc alatt

Egyre kevesebb fiatal jelentkezik szakmunkástanulónak, ezáltal nagyon nagy a hiány az adott szakmákban. A német szakmunkások és kisiparosok érdekképviseleti szervezete, a Das Handwerk kampányfilmben mutatja be, hogy hova jutna az emberiség a szakmunkások nélkül – olvasható az Adrenalin blogon.

hvg.hu Napi merítés

Zenélő Nike-cipők

Ötletes, szórakoztató és a Nike-hoz képest szokatlanul költséghatékony vírusfilmmel rukkolt elő a márka. A videóban ügyesen erősítik tovább a zene és futás közötti kapcsolatot, ráadásul szemléletesen mutatják be a Nike Run+ cipőket - olvasható az ADrenalin blogon.

Miért teszi rosszul, aki most jobban fél a repüléstől?

Miért teszi rosszul, aki most jobban fél a repüléstől?

Ennek a 34 éves Mercinek az árából kijön egy vadonatúj 802 lóerős S-osztály

Ennek a 34 éves Mercinek az árából kijön egy vadonatúj 802 lóerős S-osztály

Egy egyszerű beállítással megnövelheti iPhone-ja üzemidejét

Egy egyszerű beállítással megnövelheti iPhone-ja üzemidejét

Donald Trump nevét senki sem ejtette ki az Oscar-gálán

Donald Trump nevét senki sem ejtette ki az Oscar-gálán