Katonának szánták, halálra ítélték: beszélgetés Klapka Györggyel
Valóságshow focidrukkereknek
A dél-afrikai labdarugó-világbajnokság hivatalos sörszponzora, a Budweiser egy meglehetősen egyszerű, ám annál viccesebb kampánnyal rukkolt elő a nagy sporteseményre: a márka elindított egy online valóságshowt - olvasható az Adrenalin blogon.
Vissza a kőkorszakba, két és fél perc alatt
Egyre kevesebb fiatal jelentkezik szakmunkástanulónak, ezáltal nagyon nagy a hiány az adott szakmákban. A német szakmunkások és kisiparosok érdekképviseleti szervezete, a Das Handwerk kampányfilmben mutatja be, hogy hova jutna az emberiség a szakmunkások nélkül – olvasható az Adrenalin blogon.
A Shell kihasználja a BP katasztrófáját
Tökéletesen időzített reklámkampányt indított a Shell, amely burkoltan a Mexikói-öbölben történt fúrótorony-katasztrófát és a BP által okozott környezeti pusztulást kívánja meglovagolni - olvasható az Adrenalin blogon.
Elkészült minden idők legjobb Nike reklámja
Látványos, izgalmas, fordulatos, humoros, szórakoztató és monumentális a Nike új reklámja, amit a foci-vb-re szánt - olvasható az Adrenalin blogon.
Ma már nem lehet figyelmen kívül hagyni a közösségi médiát
Néhány évvel ezelőtt a civil mozgalmak javarészt utcai tüntetéseket, petíciók aláírását, vagy csoportos akciókat jelentettek. De mindez most megváltozni látszik. Egy új médiumnak köszönhetően már olyanok is kinyilvánítják a véleményüket, akik eddig nem akarták, vagy egyszerűen nem tudták - olvasható az Adrenalin blogon.