Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#reklámköltés

hvg.hu Tech

Végre valami, amiben nagyobb helyben a potenciál, mint Nyugat-Európában

Közép- és Kelet-Európa (CEE) az egyik leggyorsabban fejlődő digitális piac Európában. Egy online szakértő szerint átlag feletti növekedési dinamika, kedvező gazdasági lehetőségek és kulturális környezet teszi vonzóvá a régiót az exportra készülő hazai vállalkozások számára. De már nem sokáig.

MTI Gazdaság

Itthon is máshol hallgathatjuk majd a rádiót, mint eddig

A hirdetési bevételek növekedését várja a hazai rádiós piac, de több faktor is bizonytalanná teszi a bővülés mértékét – közölte Turi Árpád, a nagyobb vételkörzetű médiumokat összefogó Rádiós Műsorszolgáltatók Egyesületének (Rame) elnöke. Szerinte a következő években fel kell készülni az online rádióhallgatás korára.

MTI Gazdaság

Emelkedett a hazai reklámköltés

A televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, a print kiadványoknál viszont 3,22 százalékos csökkenést jelentett.

MTI Gazdaság

Nőttek a tévés reklámköltések tavaly, megfordult egy ötéves trend

Ötéves csökkenés után tavaly újra emelkedtek a magyarországi televíziós reklámköltések – mondta a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY közös felmérésének eredményeit bemutató csütörtöki sajtótájékoztatóján Kovács Krisztián, a MEME elnöke.

hvg.hu Tech

A Samsung mobilok titka

A Samsung néhány éven belül nemcsak az okosmobilos front, hanem a teljes mobilpiac első helyezettje lett. A dél-koreai elektronikai óriás telefonjai sem rosszak, de van azért még egy tényező, ami magyarázza a sikert.

hvg.hu Vállalkozás

A reklámpiac még nem tért magához

Még nem érte el a mélypontot a magyarországi reklámpiac, az idei első negyedévebne ugyanis tovább csökkent a listaáras reklámköltés. A piacot a SZÉP-Kártya bevezetése, valamint a Malév Zrt. leállása tartják úgy-ahogy életben. Idén a bankok és a biztosítók fékeztek nagyot.

hvg.hu Vállalkozás

Nielsen: a média minden ágában nőttek a reklámbevételek

Reklámra 498 milliárd dollárt költöttek tavaly a világon, 7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Kiemelkedik a növekedés a ruházati cikkeknél és az egészségvédelemnél 18, illetve 11 százalékkal. Európában 0,4 százalékkal kevesebbet költöttek reklámra a vállalatok, míg a többi földrészen mindenütt növekvő a trend.

MTI Gazdaság

20 százalékkal csökkent tavaly a reklámköltés

Az elmúlt évben 19,2 százalékkal csökkent a magyar reklámpiac hirdetőinek nettó reklámköltése, így tavaly a cégek - a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becsült adatai alapján - 162 milliárd forintot költöttek reklámra, szemben a 2008-ban mért 200,6 milliárddal - mondta el Skriba Judit, az MRSZ ügyvezetésének tagja.

Hoppál Péter a török–magyar barátságot mélyíti el új pozíciójában

Hoppál Péter a török–magyar barátságot mélyíti el új pozíciójában

Fabiny Tamás: Fekete zászló fog lobogni az evangélikus gimnáziumon Keleti Ágnes temetésekor

Fabiny Tamás: Fekete zászló fog lobogni az evangélikus gimnáziumon Keleti Ágnes temetésekor

Nézzen az égre péntek este: jönnek a Quadrantidák, fényes tűzgömbök is lehetnek

Nézzen az égre péntek este: jönnek a Quadrantidák, fényes tűzgömbök is lehetnek

Ennyi volt: a magyarokat is elérte a Disney+ jelszómegosztás-tiltása

Ennyi volt: a magyarokat is elérte a Disney+ jelszómegosztás-tiltása

Nőtt a pályán lévő pedagógusok száma 2024-ben

Nőtt a pályán lévő pedagógusok száma 2024-ben

Eltűntek a számlák az Erste netbankjából – frissítve

Eltűntek a számlák az Erste netbankjából – frissítve

Bezárja az ukrán tulajdonos a budapesti Bonbonetti-gyárat 

Bezárja az ukrán tulajdonos a budapesti Bonbonetti-gyárat 

Eladó Bill Clinton páncélozott elnöki limuzinja

Eladó Bill Clinton páncélozott elnöki limuzinja

Elég rosszul indult a MÁV-nak az új év első munkanapja

Elég rosszul indult a MÁV-nak az új év első munkanapja

A címlapról ajánljuk