Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#reklámköltés

hvg.hu Tech

Végre valami, amiben nagyobb helyben a potenciál, mint Nyugat-Európában

Közép- és Kelet-Európa (CEE) az egyik leggyorsabban fejlődő digitális piac Európában. Egy online szakértő szerint átlag feletti növekedési dinamika, kedvező gazdasági lehetőségek és kulturális környezet teszi vonzóvá a régiót az exportra készülő hazai vállalkozások számára. De már nem sokáig.

MTI Gazdaság

Itthon is máshol hallgathatjuk majd a rádiót, mint eddig

A hirdetési bevételek növekedését várja a hazai rádiós piac, de több faktor is bizonytalanná teszi a bővülés mértékét – közölte Turi Árpád, a nagyobb vételkörzetű médiumokat összefogó Rádiós Műsorszolgáltatók Egyesületének (Rame) elnöke. Szerinte a következő években fel kell készülni az online rádióhallgatás korára.

MTI Gazdaság

Emelkedett a hazai reklámköltés

A televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, a print kiadványoknál viszont 3,22 százalékos csökkenést jelentett.

MTI Gazdaság

Nőttek a tévés reklámköltések tavaly, megfordult egy ötéves trend

Ötéves csökkenés után tavaly újra emelkedtek a magyarországi televíziós reklámköltések – mondta a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY közös felmérésének eredményeit bemutató csütörtöki sajtótájékoztatóján Kovács Krisztián, a MEME elnöke.

hvg.hu Tech

A Samsung mobilok titka

A Samsung néhány éven belül nemcsak az okosmobilos front, hanem a teljes mobilpiac első helyezettje lett. A dél-koreai elektronikai óriás telefonjai sem rosszak, de van azért még egy tényező, ami magyarázza a sikert.

hvg.hu Vállalkozás

A reklámpiac még nem tért magához

Még nem érte el a mélypontot a magyarországi reklámpiac, az idei első negyedévebne ugyanis tovább csökkent a listaáras reklámköltés. A piacot a SZÉP-Kártya bevezetése, valamint a Malév Zrt. leállása tartják úgy-ahogy életben. Idén a bankok és a biztosítók fékeztek nagyot.

hvg.hu Vállalkozás

Nielsen: a média minden ágában nőttek a reklámbevételek

Reklámra 498 milliárd dollárt költöttek tavaly a világon, 7 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Kiemelkedik a növekedés a ruházati cikkeknél és az egészségvédelemnél 18, illetve 11 százalékkal. Európában 0,4 százalékkal kevesebbet költöttek reklámra a vállalatok, míg a többi földrészen mindenütt növekvő a trend.

MTI Gazdaság

20 százalékkal csökkent tavaly a reklámköltés

Az elmúlt évben 19,2 százalékkal csökkent a magyar reklámpiac hirdetőinek nettó reklámköltése, így tavaly a cégek - a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becsült adatai alapján - 162 milliárd forintot költöttek reklámra, szemben a 2008-ban mért 200,6 milliárddal - mondta el Skriba Judit, az MRSZ ügyvezetésének tagja.

„Az egész testemet öt dollárért árulta az Onlyfans, kevesebbért, mint egy gyorséttermi menü"

„Az egész testemet öt dollárért árulta az Onlyfans, kevesebbért, mint egy gyorséttermi menü"

Akkumulátor, ami együtt hajlik a telefonnal? Áttörést hozhat a Samsung új szabadalma

Akkumulátor, ami együtt hajlik a telefonnal? Áttörést hozhat a Samsung új szabadalma

Román nemzetbiztonság: a TikTok kivételezett az elnökválasztáson az egyik jelölttel

Román nemzetbiztonság: a TikTok kivételezett az elnökválasztáson az egyik jelölttel

A NASA karácsonyi kandallójában nem fák, hanem indítórakéták adják a hőt – különleges videót adott ki az űrügynökség

A NASA karácsonyi kandallójában nem fák, hanem indítórakéták adják a hőt – különleges videót adott ki az űrügynökség

Fülöp Attila kiakadt Magyar Péter bicskei látogatásán

Fülöp Attila kiakadt Magyar Péter bicskei látogatásán

Röpködnek a milliárdok: megtolta a Vodafone a 4iG harmadik negyedéves eredményét

Röpködnek a milliárdok: megtolta a Vodafone a 4iG harmadik negyedéves eredményét

Rokonok, barátok és ismerősök sikeres feltőkésítése után távozhat a Fidesz-univerzumból Matolcsy György

Rokonok, barátok és ismerősök sikeres feltőkésítése után távozhat a Fidesz-univerzumból Matolcsy György

A szálloda- és vendéglátóiparban is bevezetik a 24 hónapos munkaidőkeretet

A szálloda- és vendéglátóiparban is bevezetik a 24 hónapos munkaidőkeretet

Nőtt a munkanélküliség, csökkent a foglalkoztatottság, a KSH a bázisra mutogat

Nőtt a munkanélküliség, csökkent a foglalkoztatottság, a KSH a bázisra mutogat

A címlapról ajánljuk