Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Még nem érte el a mélypontot a magyarországi reklámpiac, az idei első negyedévebne ugyanis tovább csökkent a listaáras reklámköltés. A piacot a SZÉP-Kártya bevezetése, valamint a Malév Zrt. leállása tartják úgy-ahogy életben. Idén a bankok és a biztosítók fékeztek nagyot.
Az idei első első negyedévben több mint négy százalékkal, 126,4 milliárd forintra csökkent a listaáras reklámköltés Magyarországon a Kantar Media adatai szerint, szemben a 2011-es egyszázalékos növekedéssel.
A szektorok közül továbbra is a gyógyászat, gyógyászati készítmények állnak az élen, a piaci szereplők a tavalyi 26,6 milliárd után idén az első három hónapban 29 milliárd forintot költöttek reklámokra – írja a Napi Gazdaság Online. Idén a pénzintézetek és a biztosítótársaságok fogták vissza kiadásaikat, de számottevő a közlekedési eszközökkel kapcsolatos hirdetésre költött összegek csökkenése is.
Nőtt viszont az utazással, turizmussal kapcsolatos költés, ami a szakemberek szerint jórészt a Széchenyi Pihenő (SZÉP) kártyának köszönhető. A Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft. ugyanis idén − listaáron − már több mint 529 millió forintot fordított ennek népszerűsítésére, miközben egy évvel korábban egy forintot sem fordított reklámra.
Az utazás, turizmus szektor növekedésében emellett a légitársaságoknak is szerepük volt, a Malév Zrt. leállása után ugyanis többen aktív kampányba kezdtek, aminek eredményeként idén az első három hónapban listaáron több mint 571 milliót költöttek hirdetésekre, szemben a 2011-es 395,9 millió forinttal. Az adatokból látszik, hogy a cégek aktivitása követte a Malév "csődjét": januárban ugyanis még csak 46 millióért reklámozták magukat, februárban viszont már 159 milliót költöttek, míg márciusban 365 milliót. Tavaly a légitársaságok költése rendre 106, majd 79, illetve 210 millió volt.
A kábeltelevíziókon és a közterületi reklámcégeken kívül idén mindegyik médiatípusnak kevesebb pénzt sikerült megszereznie, mint egy évvel korábban. A három országos földi sugárzású televízió (az m1, az RTL Klub és a TV2) 16 százalékkal kevesebb pénzhez jutott, szintén jelentősen csökkent a rádiók bevétele is, míg a folyóiratok 4,5 százalékkal kevesebb reklámbevételre tettek szert, a napilapok bevétele pedig megközelítette az egy évvel korábbi értéket.
További részleteket itt olvashat.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.