Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Egyelőre nem hódít a mobilhirdetés – ez is kiderül a CANnual Report elemzésből.
Nem hozott jelentős különbséget az elmúlt év a hazai reklámszektorban: a magyar piac növekedésének alapját továbbra is az állami szervezetek költései biztosítják, miközben a piaci szereplők nem fordítottak többet reklámra tavaly, mint 2018 előtt – állapítja meg a kelet-közép-európai országok folyamatait elemző CANnual Report friss kötete.
Ebből kiderül: a legtöbbet az állami szereplők közül a Miniszterelnöki Kabinetiroda, a Szerencsejáték Zrt., a Nemzeti Erőforrás Minisztérium és a Magyar Villamos Művek Zrt. költött tavaly hirdetésre. Az állami szereplők milliárdos reklámköltéseinek mértéke azért is szembeötlő, mert például
a legnagyobb hirdetők éves rangsorában az ötödik helyen álló Magyar Telekom 60 százalékkal kevesebbet fizetett ki reklámra 2018-ban, mint a Miniszterelnöki Kabinetiroda.
Az elmúlt években nemcsak a hirdetési piac nőtt, de jelentősen átrendeződött a digitális költések volumene és iránya is. Először 2015-ben előzte meg a digitális hirdetésekre fordított összegek mértéke a tévés reklámköltéseket, 2017-ben pedig a hirdetési büdzsék több mint felét már a Google és Facebook vitte el. A nyomtatott sajtó, a rádió és a közterület nem mutatott élénk forgalmat 2014 után sem; ezek a szegmensek jellemzően vagy stagnálnak, vagy mérsékelten emelkednek, amit jelentős mértékben befolyásol az állami hirdetők szerepvállalása.
A jelentés arra is felhívja a figyelmet, hogy a mobilnetezés népszerűsége ellenére a kis képernyő nem felel meg a teljes hirdetői tartalom átadására, így ez a felület még sokáig nem veszi el a desktop hirdetési büdzséket.
Az előrejelzések szerint a jövőben erősödni fog a fizetős (és ezért hitelesnek gondolt) tartalmak fogyasztása a magyarok körében, ami azt is hozza magával, hogy bővülnek a reklámmentes felületek – így a hirdetőknek fel kell készülniük a személyre szabható reklámok és technológiák alkalmazására.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.