Szoftverfrissítés miatt kell szervizbe menni, de nem egy kütyüvel, hanem az új BMW M5-tel
A bajor gyártó legújabb sportszedánjával rendelkező sofőröknek hamarosan fel kell keresniük egy szakszervizt.
A bajor gyártó legújabb sportszedánjával rendelkező sofőröknek hamarosan fel kell keresniük egy szakszervizt.
A bajor gyártó maga készítette álcaruhás képeket tett közzé.
Kit akar ezzel felbőszíteni a Ford? Egy örömautónak szánt típusban alapvetően zsigeri ellenkezést vált ki egy ilyen koncepció. De a fordosok, hogy igazán kiélezzék a polgárpukkasztást, még azt is hozzácsapták, hogy a Fiesta ST motorja a három hengeréből is lekapcsol néha egyet menet közben. Kipróbáltuk a (két-)három hengeres Fiesta ST-t.
Az olasz gyártó boszorkánykonyhájában két nagyon izgalmas ígérkező recepten dolgoznak.
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.
Több ezer apró műanyag alkatrész ritkán okoz akkora élményt mint jelen esetben, hiszen ezúttal egy 800 millió forintos sportkocsi élethű kicsinyített mását lehet megépíteni belőlük.
Természetesen az érkezőben lévő új generációs Golfból is lesz GTI változat, ami szokás szerint nem szenved majd erőhiányban.
Ha nem bírja valaki kivárni, hogy a Mercedes-AMG bemutassa a GT R Black Series verzióját, akkor külsős tuning cégekhez fordulhat.
Az első modell, amely a háború után a német sportautó márka nevén megjelent, a 356 „No. 1” Roadster volt, 1948 június 8-i dátummal.
A bajor márka megkezdte legújabb kanyarvadász sportgépének, az izmos és könnyű M3 CS-nek a forgalmazását.
Az igen komoly teljesítmény és az adaptív négykerékhajtás megteszi a hatását: az új sportszedánnak nem sok ellenfele van a piros lámpánál és az autópályákon.
A Hennessey hamarosan be kívánja bizonyítani, hogy nem a levegőbe beszél az elképesztő végsebesség kapcsán.
A japán márka felbőszített kisautója hamarosan megérkezik a kereskedésekbe.
Libabőröztető V8-as hang és nyitott tető – ezek a csillagos márka legfrissebb újdonságának fő ütőkártyái.
A kékvérű brit márka fejlesztői a jelek szerint találtak még néhány lóerőt a remek V12-es blokkban.
Az apró, az arisztokrata és az erőművész. Akár ezt a címet is választhattuk volna ennek az 50-60 éves, illetve vadonatúj autós technikák szépségét párhuzamosan felvázoló írásunknak. Nyitjuk az ajtókat, foglaljanak helyet a három csodában.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a legszebb BMW-k néhány évtizede készültek. Mint például ez a nemesített példány.
Itt nincs semmi félrebeszélés: ez a zuffenhauseini járgány egy kőkemény sportgép, amit csak zárt pályán lehet használni.
A Hermes Speedster egy gyönyörű motorcsónak.
Összkerékhajtás ide vagy oda, ezt a méretes sportkupét a jelek szerint bármikor könnyen táncba lehet vinni.