Szoftverfrissítés miatt kell szervizbe menni, de nem egy kütyüvel, hanem az új BMW M5-tel
A bajor gyártó legújabb sportszedánjával rendelkező sofőröknek hamarosan fel kell keresniük egy szakszervizt.
A bajor gyártó legújabb sportszedánjával rendelkező sofőröknek hamarosan fel kell keresniük egy szakszervizt.
A bajor gyártó maga készítette álcaruhás képeket tett közzé.
Kit akar ezzel felbőszíteni a Ford? Egy örömautónak szánt típusban alapvetően zsigeri ellenkezést vált ki egy ilyen koncepció. De a fordosok, hogy igazán kiélezzék a polgárpukkasztást, még azt is hozzácsapták, hogy a Fiesta ST motorja a három hengeréből is lekapcsol néha egyet menet közben. Kipróbáltuk a (két-)három hengeres Fiesta ST-t.
Az olasz gyártó boszorkánykonyhájában két nagyon izgalmas ígérkező recepten dolgoznak.
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.
Természetesen az érkezőben lévő új generációs Golfból is lesz GTI változat, ami szokás szerint nem szenved majd erőhiányban.
Ha nem bírja valaki kivárni, hogy a Mercedes-AMG bemutassa a GT R Black Series verzióját, akkor külsős tuning cégekhez fordulhat.
Az első modell, amely a háború után a német sportautó márka nevén megjelent, a 356 „No. 1” Roadster volt, 1948 június 8-i dátummal.
A bajor márka megkezdte legújabb kanyarvadász sportgépének, az izmos és könnyű M3 CS-nek a forgalmazását.
Az igen komoly teljesítmény és az adaptív négykerékhajtás megteszi a hatását: az új sportszedánnak nem sok ellenfele van a piros lámpánál és az autópályákon.
A Hennessey hamarosan be kívánja bizonyítani, hogy nem a levegőbe beszél az elképesztő végsebesség kapcsán.
A japán márka felbőszített kisautója hamarosan megérkezik a kereskedésekbe.
Libabőröztető V8-as hang és nyitott tető – ezek a csillagos márka legfrissebb újdonságának fő ütőkártyái.
A kékvérű brit márka fejlesztői a jelek szerint találtak még néhány lóerőt a remek V12-es blokkban.
Az apró, az arisztokrata és az erőművész. Akár ezt a címet is választhattuk volna ennek az 50-60 éves, illetve vadonatúj autós technikák szépségét párhuzamosan felvázoló írásunknak. Nyitjuk az ajtókat, foglaljanak helyet a három csodában.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a legszebb BMW-k néhány évtizede készültek. Mint például ez a nemesített példány.
Itt nincs semmi félrebeszélés: ez a zuffenhauseini járgány egy kőkemény sportgép, amit csak zárt pályán lehet használni.
A Hermes Speedster egy gyönyörű motorcsónak.